به گزارش رکنا، سرهنگ رسول بهرامی تشریح کرد: بامداد گذشته ماموران گشت عملیات کلانتری، در تماس های مردمی با سامانه 110 پلیسی در جریان یک فقره سرقت از منزلی در محدوده تهران نو قرار گرفتند با این توضیح که متهمان در خانه، در حال ارتکاب به سرقت هستند.
وی ادامه داد: سریعا ماموران عملیات این کلانتری وارد عمل شدند و با حضور در محل، متوجه شدند سارقان از حضور ماموران با خبر شده و در حال فرار از طریق پشت بام خانه می باشند که با هماهنگی های قضائی انجام شده، خیلی سریع به پشت بام منزل رفته و هر سه سارق را که 20 الی 22 ساله بودند، زمینگیر و دستگیر کردند. 
وی افزود: با انتقال متهمان به کلانتری، از آنان علاوه بر ابزار آلات سرقت از منزل و همچنین 15 عدد شاه کلید، مقادیر قابل توجهی طلاجات سرقتی شامل سکه، گوشواره، دستبند و زیورآلات کشف شد که در ادامه ماموران با صاحب خانه مذکور که سارقان برای سرقت به آن رفته بودند، تماس حاصل و او را به کلانتری فراخوان کردند. 
وی در انتها بیان داشت: شاکی که از سرقت شدن منزلش خبر نداشت، با حضور در کلانتری از هر سه متهم به اتهام سرقت منزلش شکایت کرد و به این ترتیب پرونده ای در این زمینه تشکیل و به نظر مقام محترم قضائی رسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 480012 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟