به گزارش رکنا، روز 19 شهریور امسال کارگران پسماند زباله در منطقه کهریزک تهران وقتی در بسته بزرگ مشکی رنگی را که داخل زباله ها افتاده بود باز کردند با جسد مرد جوانی روبه رو شدند و همین کافی بود تا تیمی از ماموران برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شوند.

جسد ناشناس به دستور بازپرس ویژه قتل کهریزک به پزشکی قانونی منتقل و در بررسی ها مشخص شد مردجوان به دلیل شوک ناشی از خونریزی با ضربات چاقو به ناحیه سینه تسلیم مرگ شده است.

در این مرحله قاضی شعبه 104 دادگاه عمومی کهریزک با توجه به این که 42 خودروی شهرداری از 12 منطقه تهران زباله ها را به مخزن کهریزک منتقل می کنند محل وقوع جرم را در تهران اعلام کرد، به همین دلیل پرونده را به دادسرای امور جنایی تهران منتقل کرد تا تحقیقات برای شناسایی جسد مرد ناشناس و عامل این جنایت آغاز شود.

دادسرای امور جنایی تهران نیز با فرض این که قتل در همان منطقه پسماندهای زباله رخ داده باشد پرونده را به دادگاه کهریزک بازگرداند.

بنا بر این گزارش، پرونده قتل مرد ناشناس در شعبه تجدید نظر استان تهران مورد بررسی قرار گرفت تا اعلام کند این پرونده در کدام دادسرا مورد بررسی قرار گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 508852 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟