به گزارش رکنا، ساعت 11:21 صبح جمعه 11 بهمن امسال حادثه آتش سوزی خانه در بولوار آیت ا... کاشانی، خیابان والفجر، نبش سازمان آب به سازمان آتش نشانی تهران مخابره شد و خیلی زود تیمی از ماموران ایستگاه 27 آتش نشانی تهران برای مهار این آتش سوزی به محل اعزام شدند.

آتش نشانان با حضور در محل با یک ساختمان سه طبقه 15 واحدی روبه رو شدند که آتش در یک واحد 80 متری در طبقه اول زبانه می کشید و تیم های امدادی به سرعت برای مهار آتش و سرایت آن به خانه های کناری وارد عمل شدند.

ماموران در ابتدا به قطع جریان اصلی برق و گاز ساختمان اقدام کردند و با استفاده از دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده به دل آتش رفتند و موفق به مهار شعله های آتش شدند.

تیمی از ماموران آتش نشانی همزمان با عملیات مهار آتش به جست وجوی افراد داخل ساختمان پرداختند که در این صحنه با جسد سوخته زن 20 ساله ای روبه رو شدند که تیم پزشکی حاضر در محل نیز پس از بررسی ها مرگ زن جوان را به دلیل شدت سوختگی تایید کردند.

بدین ترتیب تیمی از کارشناسان سازمان آتش نشانی برای بررسی علت آتش سوزی وارد عمل شدند و در همان تحقیقات ابتدایی علت آتش سوزی را عمدی اعلام کردند.

با اعلام این خبر به بازپرس شعبه 11 دادسرای امور جنایی تیمی از ماموران پلیس به دستور بازپرس واحدی برای تحقیقات فنی وارد عمل شدند و در تجسس ها به تنها مظنون این پرونده که نامزد نوعروس جوان بود رسیدند.

بنابر این گزارش، نامزد قربانی این آتش سوزی مرموز به دستور بازپرس پرونده بازداشت و در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 540077 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟