2 شبح تاریکی کرمان دسیسه های پلیدی داشتند / پلیس فاش کرد

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در پی اعلام چندین مورد سرقت به‌صورت زورگیری از شهروندان در نقاط مختلف شهر، دو سارق ۲۰ و ۲۴ ساله توسط پلیس دستگیر شدند.

سردار عبدالرضا ناظری ظهر امروز در نشست خبری در زمینه دستگیری باند سارقین زورگیر اظهار داشت: در پی اعلام چندین مورد سرقت به‌صورت زورگیری از شهروندان در نقاط مختلف شهر، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

دستگیری سارقان خشن کرمانی

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: سارقان با حضور در نقاط کور و تاریک شهر و با تهدید و مضروب کردن شهروندان با چاقو و قمه دست‌ساز اقدام به ربایش تلفن همراه و دیگر اموال شخصی افراد می‌کردند.

ناظری عنوان کرد: با شکایت‌های انجام شده توسط برخی مالباختگان ماموران پلیس آگاهی مرکز استان با انجام کار اطلاعاتی و چهره‌زنی موفق شدند دو سارق ۲۰ و ۲۴ ساله که دارای سوابق کیفری هستند را طی عملیاتی شناسایی و دستگیر کنند و یکی از این سارقین سابقه سرقت در استان فارس را دارد.

وی با بیان اینکه به ۳۵ فقره سرقت اعتراف کرده‌اند و تعدادی مالخر در این زمینه دستگیر شده‌اند، گفت: در این رابطه ۲۰ مالباخته به پلیس آگاهی مراجعه و طرح شکایت کرده‌اند.

شناسایی 20 مالباخته در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان تاکید کرد: از شهروندان در خواست داریم در صورتی که با تهدید سلاح سرد و یا به هر نحو دیگری مورد زورگیری و سرقت قرار گرفته‌اند به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

ناظری بیان کرد: با تکمیل پرونده این سارقان و دستگیری سایر عاملان جرم و معرفی آنان به مراجع قضایی، عاملان خشونت و ترویج ناامنی به اشد مجازات خواهند رسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 572430 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟