ردپای برادران کرگدن سرآسیاب در شلیک به قویترین مرد ایران / با شمشیر سلاخی شدم + گفتگوی اختصاصی + فیلم
حجم ویدیو: 13.39M | مدت زمان ویدیو: 00:01:40

به گزارش اختصاصی رکنا، رامین فرخ‌نژاد یکی از قوی ترین مردان ایران که قهرمانی جهان را هم در کارنامه اش دارد حدودا 4 ماه پیش مورد اصابت گلوله از ناحیه شکم قرار گرفت و با ضربات مهلک شمشیر تا پای مرگ پیش رفت. خوشبختانه این قهرمان ارزنده کشورمان به بیمارستان منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت. تلاش پزشکان باعث شد یکی دیگر از قوی ترین مردان ایران در کنار دیگر قهرمانان به افتخار آفرینی ادامه دهد.

جزییات کامل این حادثه برای نخستین بار از خبرگزاری رکنا منتشر شد.

گفتگو با قویترین مرد ایران و جهان

رامین در خصوص حادثه وحشتناکی که برایش رخ داد، گفت: شب ولنتاین بود که با زنگ تلفن همراهم از خواب بیدار شدم. نگهبان باغ پشت تلفن بود که با حالت پریشان از من خواست خودم را به باغ مان برسانم. او گفت سریع بیا که برادرت را کشتند. برادرم کامران با دوستانشان در میهمانی بودند که 30 نفر مسلح وارد باغمان شده بودند و برادرم ، دوستانش و نامزدهایشان را مورد ضرب و شتم قرار داده بودند.

قویترین مرد ایران ادامه داد:هنگامی که از ماجرا باخبر شدم با یکی دیگر از برادرانم به نام عارف خودمان را به باغ رساندیم. آنقدر نگران بودم که نفهمیدم چطور رسیدم.

شلیک به قویترین مرد ایران وجهان

قویترین مرد ایران که نجات یافته است گفت: هنگامی که مقابل باغ رسیدیم به ذهنم نرسید که چه اتفاق وحشتناکی در انتظارم است. من فکر می کردم دزد آمده است .برادرم کامران با او درگیر شده و سارقان او را زخمی کردند. اصلا فکرش را نمی کردم 30 نفر با اسلحه و قمه منتظرمان هستند. درحال پارک کردن خودرویم بودم که عارف زودتر پیاده شد و به سمت آنها رفت. زمانی که خودرو را پارک کردم از دور دیدم عارف را چسباندن به گوشه دیوار و یکی از آنها سلاح کلت را روی پیشانی اش گذاشته است و شخص دیگری هم با سلاح کلاشینکف حواسش به اطرف است. با دیدن این صحنه سریع خودم را رساندم و به چند نفرشان تنه زدم که راه را برای رسیدن به برادرم باز کنند که همزمان  صدای شلیک گلوله همه را ساکت کرد. من که حسابی شوکه شده بودم یک دفعه از ناحیه شکم احساس درد زیادی احساس کردم که دیگر نتوانستم روی پاهایم بایستم. یکی از اراذل ها به بقیه افرادشان گفت آنقدر بزنیدش تا بمیرد و آنها هم با قمه و مشت و لگد به جانم افتادند. عارف مان که این صحنه را دید خودش را روی من انداخت و به آنها گفت که بگذارید برادرم را به بیمارستان برسانم او قهرمان جهان است. عارف هم از ناحیه سر توسط کسانی که شمشیر دست شان بود به شدت زخمی شده بود. آن افراد می گفتند با شخص دیگری حساب و کتاب دارند اما من اینطور فکر نمی کنم. به این خاطر که اگر برای شخص دیگری آمده بودند، وقتی متوجه می شدند آن شخص در آن مکان حضور ندارد راه شان را می گرفتند و می رفتند. پس چرا منتظر من و عارف ماندند؟ چرا برادرم و دوستانشان را به باد کتک گرفتند؟

رامین فرخ نژاد گفت: عارف پس از کلی صحبت توانست من را از آنجا نجات دهد و به بیمارستان برساند.

بازداشت عاملان شلیک به قویترین مرد ایران

قویترن مرد ایران گفت: طبق بررسی هایی که خودمان انجام دادیم متوجه شدیم آنها به جان من سوقصد داشتد که خوشبختانه موفق نشدند. پلیس توانست چندتن از آنها را دستگیر کند، هرچند متهم هایی که دستگیر شدند زیاد در ماجرا دست نداشتند اما تحقیقات پلیس و حتی بررسی های خودمان برای به دام انداختن متهم های اصلی این ماجرا ادامه دارد.

ادعای عجیب قویترین مرد ایران

 رامین فرخ نژاد به رکنا گفت: متاسفانه یک سری دشمن های دوست نما در این ماجرا دست داشتند. اگر بخواهم رک بگویم، تعدادی از بچه های قوی ترین مردان در این سوقصد دست داشتند. منظورم کسانی است که به باغ مان آمده اند. هیچ کس آدرس باغ  را ندارد به جز کسانی که با ما به این باغ آمده اند.

وی در خصوص وضعیت جسمی اش گفت: وضعیت بهتر است و بعد از 3 عمل سخت و گذشت حدود 5 ماه از این ماجرا با نظر پزشک تمرین های سبک را آغاز کرده ام. باورتان نمی شود، 70 سانت از روده ام را بریده اند، 3 لیتر خون از شکمم بیرون آورند، روده بزرگم را بخیه زدند. از شانس بد من، یک هفته بعد ریه ام آمبولی کرد، برای همین مجبور شدم یک عمل دیگر انجام دهم. در کل حال عمومی ام خوب است و خداروشکر این ماجرا به خیر گذشت.

دوستان قویترین مرد ایران چه نقشی داشتند؟!

رامین فرخ نژاد قهرمان قویترین مردان ایران و جهان در آخر به زوایای پنهان این ماجرا پرداخت؛ وی گفت: این افراد از مدت ها قبل نقشه این ماجرا را طراحی کرده بودند و متاسفانه برخی از دوستان من هم در این حادثه دخیل بودند، آنها دیوار باغ کناری را تخریب و با قطع کردن درختان راه فرارشان را هموار کرده بودند. کسانی که این بلا را سر من و برادرانم آوردند به برادران کرگدن که از شیشه فروش های سرآسیاب هم هستند، معروف اند. این اراذل و اوباش ها به خاطر شغل  شان از وضع مالی خوبی برخوردارند برای همین دستگیری آنها زمان زیادی می برد اما بالاخره به دام می افتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 574098 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟