حمله زندانی فراری به پلیس داراب / شلیک پلیس او را به زانو درآورد

 اراذل و اوباش سابقه دار در داراب که به خودروی پلیس حمله کرده بودند به دام افتادند همچنین یک زندانی فراری که همدست آنها بود دستگیر شد.

فرمانده انتظامی داراب از دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار متواری که به خودرو پلیس حمله کرده بود خبر داد.

به گزارش رکنا ، سرهنگ "علیرضا نوشاد"  اظهار داشت: در پی حمله فردی ناشناس به خودرو پلیس در این شهرستان، موضوع شناسایی و دستگیری به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی این شهرستان با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این زمینه فردی که در حین اجرای ماموریت، به خودرو پلیس حمله کرده بود در یکی از محلات بافت قدیم داراب شناسایی کنند.

بازداشت اراذل و اوباش که به ماشین پلیس داراب حمله ور شدند

سرهنگ "نوشاد" با بیان اینکه ماموران پس از هماهنگی قضائی به محل اختفاء متهم اعزام شدند، گفت: وی از طریق پشت بام منزل با پرتاب چاقو به سمت ماموران، قصد فرار داشت که با شلیک اسلحه پلیس زانو زد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه یکی از دوستان متهم که از زندانیان متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی بود نیز در آن مکان دستگیر شد، عنوان داشت: متهمین برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی داراب با بیان اینکه امروز اقتدار پلیس، توانمندی و اشراف خود را به دید همگان گذاشته است، گفت: مجرمین بدانند که پلیس در پایداری امنیت و ثبات آن با کسی تعارف ندارد و با آنان به صورت قاطع برخورد خواهد کرد.

گفتنی است در سوابق کیفری متهمین، علاوه بر شرارت، آدم ربایی و سرقت نیز به چشم می‌خورد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 588443 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟