جشن تولد در یکی از باغ های بروجن به قتل یک جوان ختم شد

به گزارش رکنا ، مسلم احمدی فرمانده انتظامی بروجن گفت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی جوان ۲۹ ساله که پس از نزاع و درگیری در جشن تولد، دوست خود را در میدان شهید بهشتی بروجن به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

وی افزود: شامگاه پنج شنبه ۳۰ مرداد ۹۹ با دریافت گزارش حادثه تیراندازی و وقوع قتل در میدان شهید بهشتی بروجن، مأموران انتظامی در محل حضور پیدا کردند.

جشن تولد به عزا تبدیل شد

احمدی اضافه کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که جوان ۲۸ ساله با هویت معلوم پس از نزاع و درگیری با یکی از دوستان خود در جشن تولد، با استفاده از سلاح دست‌ساز و غیرمجاز شکاری از ناحیه سینه و شکم مورد اصابت قرار گرفته است.

او با بیان اینکه از ساعات اولیه وقوع قتل، شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت، ادامه داد: با تلاش مأموران پلیس آگاهی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، قاتل ۲۹ ساله در کمتر از ۴ روز دستگیر شد.

احمدی گفت: اسلحه دست‌ساز و غیرمجاز این متهم نیز کشف که پس از تکمیل تحقیقات مأموران، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

او در پایان افزود: قاتل و مقتول اهل یکی از شهرستان‌های همجوار بروجن بوده که در روز حادثه به جشن تولد در یکی از باغ‌های سیاسرد دعوت شده بودند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 598970 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟