راننده بی رحم بعد 7 سال شناسایی نشد! / فاجعه در بزرگراه نواب!

به گزارش اختصاصی خبرنگار جنایی رکنا، شامگاه 28 شهریور سال 92 بود که راننده خودرویی در بزرگراه نواب مسیر شمال به جنوب با جسد مرد جوانی روبرو شد و خیلی زود با اعلام این خبر ماموران کلانتری 117 جوادیه در محل حاضر شدند.

ماموران با حضور در صحنه جرم، بازپرس ویژه قتل را در جریان پیدا شدن جسد یک جوان قرار دادند و جسد پسر جوان با دستور بازپرس پرونده به پزشکی قانونی منتقل شد و کارشناسان علت مرگ را صدمات متعدد بدنی اعلام کردند.

بررسی ها نشان از آن داشت که پسر جوان به علت تصادف به کام مرگ فرو رفته است و با توجه به اینکه هیچ مدرکی شناسایی همراه پسر جوان نبود تحقیقات برای شناسایی جسد و علت این حادثه کلید زده شد و در بازرسی دوربین های مداربسته نزدیک به محل حادثه نیز هیچ ردی از راننده احتمالی که باعث مرگ پسر جوان شده بود به دست نیامد.

تحقیقات پس از 7 سال از زمان جنایت

احسان زمانی بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران تهران با گذشت 7 سال از این پرونده دستور تحقیقات دوباره در خصوص این پرونده را صادر کرد و کارآگاهان پی بردند که خانواده پسر جوان پس از مدتی با مراجعه به پزشکی قانونی و شناسایی وی، جسد را دریافت کرده و به خاک سپرده اند.

این در حالی بود که هیچ گزارشی در این پرونده به دادسرای جنایی گزارش نشده بود که کارآگاهان به دستور بازپرس زمانی به تحقیق از خانواده پسر جوان که هاشم نام دارد وارد عمل شدند.

دریافت دیه از بیت المال

خانواده هاشم در تحقیقات پلیسی اعلام کردند که سال 92 بود که پسرمان به صورت مرموزی ناپدید شد و با اعلام گمشدن فرزندمان به دادسرای بعثت رفتیم و متوجه شدیم جسدی با مشخصات پسرمان در پزشکی قانونی است و با مراجعه به پزشکی قانونی جسد پسرمان را تحویل گرفتیم و باتوجه به اینکه اعلام شده بود هاشم در ماجرای تصادف به کام مرگ فرو رفته و راننده نیز شناسایی نشده است دیه را از بیت المال دریافت کردیم.

بنا بر این گزارش، با گذشت 7 سال از ماجرا و از آنجایی که خانواده مرد جوان شکایتی نداشته و مدارک احتمال مرگ او در تصادف را نشان می دهد و خانواده هاشم نیز از بیت المال دیه گرفته بودند و پرونده این حادثه در دادسرای دیگر نیز بسته شده بود، بازپرس جنایی دستور مختومه شدن پرونده مرد جوان را نیز صادر کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 609838 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟