آثار جنایت معمایی در جنازه رها شده در شهر تهران + جزییات

به گزارش اختصاصی خبرنگار جنایی رکنا، چندی قبل ماموران کلانتری 118 ستارخان در جریان پیدا شدن جسد مرد جوانی قرار گرفتند و با حضور در محل احتمال می رفت که این مرد در ماجرای یک تصادف رانندگی به کام مرگ فرو رفته است.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

بدین ترتیب بازپرس مصطفی واحدی بازپرس شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا ماموران راهنمایی و رانندگی برای بررسی صحنه در محل حاضر شوند که در این مرحله مشخص شد مرد جوان در ماجرای تصادف به کام مرگ فرو نرفته است که در این مرحله ماموران دایره پلیس جنایی برای تحقیق در محل حاضر شدند.

کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران در این مرحله با کبودی روی گردن جسد ناشناس روبرو شدند و همین کافی بود تا فرضیه قتل پیش روی ماموران قرار گیرد.

بازپرس واحدی دستور داد تا جسد پسر جوان برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود و تحقیقات برای شناسایی جسد در دستور کار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است

بنا بر این گزارش، بررسی دوربین های مداربسته در نزدیکی صحنه جرم به دستور بازپرس ویژه قتل مورد بازبینی قرار گرفته تا سرنخی از عاملان احتمالی این جنایت معمایی به دست آید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 616247 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟