دستگیری 40 اوباش شرور‌در مشهد

به گزارش رکنا، سرتیپ دوم پاسدار"ابراهیم قربانزاده" در تشریح این خبر گفت: پنجمین مرحله طرح سراسری مبارزه با اراذل و اوباش در دستور کار پلیس مشهد قرار گرفت و ماموران انتظامی مشهد در عملیاتی هماهنگ با پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی و اقدام اطلاعاتی 48 ساعته ،متهمانی را در این باره شناسایی کردند و تحت تعقیب قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در این عملیات ضربتی که با هدایت مستقیم سرهنگ صارمی ساداتی ،فرمانده انتظامی مشهد انجام شد 40 نفر از اوباش تحت تعقیب دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه آنان چهار قبضه سلاح کمری، 14 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، 37 قبضه سلاح سرد و حدود 180 گرم هرویین کشف شد.

سردار قربان زاده خاطر نشان کرد:یکی از محورهای اساسی طرح های ارتقای امنیت اجتماعی کنترل متهمان پرونده های شرارت و اوباش سابقه دار است که در این زمینه 61 نفر از آنان مورد پایش قرار گرفته و خوشبختانه مشخص شد این افراد به آغوش خانواده های خود بازگشته اند و هیچ گونه اقدام مجرمانه ای از آنان مشاهده نشده است.

وی گفت:طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت برخورد با اراذل و اوباش با جدیت و به طور مستمر در دستور کار پلیس خراسان رضوی قرار دارد و افرادی که بخواهند نظم و آرامش شهروندان را خدشه دار کنند با برخورد قانونی و قاطعانه پلیس روبه رو خواهند شد. سردار قربان زاده در پایان از همکاری آگاهانه شهروندان فهیم و قانون مدار در مشهد مقدس و استان خراسان رضوی و همچنین حمایت و همراهی دستگاه قضایی با پلیس تشکر کرد.

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 645030 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟