مرد تهرانی مثل آب خوردن دزدی خودرو کرد + شگرد

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "سعید مجیدی" رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی گفت: اوایل آذر ماه پرونده ای با موضوع سرقت خودرو به پلیس آگاهی ارجاع و در اختیار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت خودرو پایگاه چهارم قرار گرفت .

وی عنوان کرد: محتویات پرونده حاکی از آن بود شاکی به قصد فروش خودرو تیبا آن را در فضای مجازی آگهی می کند تا اینکه شخصی برای خرید خودرو با او تماس گرفته و 18 آبان ماه به قصد بازدید و بستن قرار داد به محل کار شاکی مراجعه می کند.

سرقت تیبا در برابر چشمان صاحب خودرو

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی ابراز داشت : شاکی در اظهارات خود بیان کرد، خریدار خودرو در آن روز با یک دستگاه خودروی سواری سمند مراجعه کرد و خواست برای تست خودرو سوئیچ را در اختیارش قرار دهم و من نیز با خیال اینکه شخصی که خریدار را به محل آورده از بستگان وی می باشد اعتماد کردم و خودرو را تحویل دادم که محل را ترک کرد و پس از گذشت مدت زمانی که به انتظار نشستم ، متاسفانه مراجعه نکرد و از فردی که همراه خریدار آمده بود سوال کردم که بیان داشت راننده آژانس ام و کرایه من را هم ندادند در نهایت متوجه شدم خودروام سرقت شده است .

دستگیری سارق حرفه ای

این مقام انتظامی تصریح کرد : کارآگاهان برای کشف جرم و دستگیری سارق دست به کار شدند و ضمن بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم موفق می شوند هویت سارق که سروش نام داشت را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در یک عملیات غافلگیرانه در شرق تهران دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی افزود : سروش پس از دستگیری به جرم سرقت معترف که پرونده به مرجع قضائی ارسال و متهم برای تحقیقات تکمیلی برای کشف سایر سرقت های احتمالی در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد و تلاش برای کشف زوایای پنهان پرونده همچنان ادامه دارد .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 646348 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟