سرقت از ساختمان نیمه کاره با نیسان آبی رنگ در شرق تهران

سارقان حرفه ای سوار بر نیسان آبی رنگ دست به سرقت از ساختمان نیمه کاره در شرق تهران می زدند که در عملیات پلیسی دستگیر شدند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان" رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی گفت: 18 آذرماه پرونده ای با موضوع سرقت اموال از ساختمان در حال احداث در کلانتری 121 سلیمانیه تشکیل و با دستگیری یک نفر متهم به نام "رسول" به دستور دادیاری دادسرای ناحیه 15 تهران برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

سرقت وسایل ساختمان در حال احداث

وی عنوان کرد : اظهارات شاکی حاکی از آن بود که در بازه زمانی مرداد ماه تاکنون از ساختمان در حال احداث وی طی چندین مرتبه اموالی از قبیل آهن آلات، دستگاه جوش، ابزارآلات و ... به ارزش تقریبی 150 میلیون تومان توسط سارقان بسرقت رفته است تا اینکه در تاریخ شانزدهم آذرماه حدود ساعت 1430 متوجه حضور فردی در داخل ساختمان شده که با دیدن شاکی متواری نهایتا مهار ، متوقف و تحویل ماموران می شود.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت : با دریافت پرونده از متهم تحقیق وی ابتدا منکر بزه انتسابی و سرقت از ساختمان شده و علت حضور خود را در محل مصرف مواد مخدر عنوان کرد ولی کارآگاهان برای انجام تحقیقات محلی و میدانی به محل سرقت عزیمت، در بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهم همراه راننده نیسان آبی رنگ و سرنشین دیگر نیسان چندین مرتبه در محل تردد داشته اند .

سرقت از ساختمان نیمه کاره با نیسان آبی

این مقام انتظامی تصریح کرد : در این رابطه مجددا از متهم تحقیق که با توجه به قراین و مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشود و ضمن اعتراف به بزه انتسابی بیان کرد به همراه یکی از دوستان خود به اسم "وحید" و شخص دیگری به اسم "فریبرز" با خودرو نیسان او به محل رفته و با توجه به نبود نگهبان در محل طی چندین مرتبه اقدام به سرقت اموال از ساختمان کرده اند و اموال را پس از سرقت به جنوب تهران به افرادی بفروش رسانده اند.

سرهنگ کارآگاه کنجوریان افزود: با اعتراف صریح رسول به بزه انتسابی کارآگاهان در ادامه با هماهنگی های قضائی دستگیری همدستان وی را در دستور کار قرار دادند و بیست و دوم آذر ماه در عملیات های مجزا و مستقل هر دو متهم موفق دستگیر شدند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران در پایان گفت : با دستگیری تمامی اعضای باند، مشخص شد که متهان تعقیب کارآگاهان یکم پلیس آگاهی تهران نیز می باشند که هر  3 سارق برای تحقیقات تکمیلی در اختیار آن پایگاه قرار گرفتند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 665630 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟