دزد تهرانی این بار با بیهوشی نقره داغ می کرد

بیهوشی یکی از شیوه های سرقت است. سوژه سارقان پس از خوردن آبمیوه و بیهوشی هدف سرقت قرار می گیرند. شگرد بیهوشی با آبمیوه های مسموم صورت می گیرد که سارقان با مسموم کردن آبمیوه با قرص های بیهوشی به راحتی دست به سرقت می زدند. یکی از سارقان سابقه دار که به شیوه بیهوشی دست به سرقت از جوانان در پارک های تهران می زد دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، چندی قبل ماموران پلیس تهران در جریان سرقت های سریالی به شیوه بیهوشی از جوانان در پایتخت قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای تحقیقات و شناسایی سارق فریبکار وارد عمل شدند.

ماموران در گام نخست به سراغ طعمه های مرد فریبکار رفتند که یکی از شاکیان پرونده به ماموران گفت: در پارک بودم که با مرد شیک پوش آشنا شدم و در ادامه مرد جوان بعد از صحبت و اعتمادسازی وقتی شنید بیکار هستم و دنبال کار می گردم ادعا کرد که یک فروشگاه لوازم خانگی دارد و اتفاقا به دنبال نیروی کار می گردد.

وی افزود: وقتی شنیدم که می توانم در فروشگاه مرد جوان کار کنم خیلی خوشحال شدم و در ادامه مرد شیک پوش که مرد موجه ای بود به بهانه خرید آبمیوه به سمت دکه روزنامه فروشی رفت و بعد با 2 آبمیوه به سراغم آمد و خواست تا بعد از خوردن آبمیوه در مورد شرایط کار صحبت کنیم.

پسر جوان ادامه داد: بعد از خوردن آبمیوه در حال صحبت بودیم که خواب به چشمانم افتاد و دیگر هیچ چیز به یاد ندارم تا اینکه بعد از چند ساعت از خواب بیدار شدم و متوجه شدم همه وسایلم به سرقت رفته است و تازه متوجه شدم که مرد شیک پوش یک سارق فریبکار است.

سرقت به شیوه بیهوشی

تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران در جریان سرقت های مشابه دیگری قرار گرفتند و این بار سارق حرفه ای در مترو سوژه خود را شناسایی کرده و در یک صحنه 2 نفر را هدف سرقت قرار داده بود.

2 پسر جوان که با هم فامیل هستند بعد از به هوش آمدن پیش روی ماموران کلانتری اعلام کردند: داخل مترو بودیم و با هم درباره بیکاری و بی پولی حرف می زدیم و مرد شیک پوشی در کنار ما ایستاده بود و صحبت هایمان را می شنید تا اینکه بعد از یک ایستگاه او وقتی دید ما به دنبال کار هستیم ادعا کرد که یک فروشگاه لوازم خانگی دارد و به دنبال 2 نیروی کار مطمئن است.

باورش برایمان سخت بود، مرد شیک پوش در مورد کار و فروشگاه لوازم خانگی اش با ما صحبت کرد و سپس با هم از مترو پیاده شدیم و به یک پارک رفتیم تا بیشتر در مورد مزایا و شرایط کار صحبت کنیم که مرد جوان از کیفش آبمیوه در آورد و 2 آبمیوه را به ما داد و یکی را هم خودش برداشت و شروع به خوردن کرد.

همه چیز عادی به نظر می رسید و سپس ما هم شروع به خوردن آبمیوه کردیم اما بعد از دقایقی بیهوش شدیم و بعد از اینکه به هوش آمدیم متوجه شدیم گوشی موبایل، پول و لوازم با ارزشی که همراهمان است به سرقت رفته است.

بازداشت سارق بیهوشی

تجسس های پلیسی برای دستگیری سارق سریالی ادامه داشت تا اینکه 2 پسر جوان که هدف سارق جوان قرار گرفته بودند در تماس با پلیس از دستگیری سارق بیهوشی در پارک خبر دادند و خیلی زود ماموران برای بررسی موضوع در محل حضور پیدا کرده و سارق سابقه دار را که احسان نام دارد دستگیر کردند.

2 پسر جوان در تحقیقات پلیسی عنوان کردند، بعد از اینکه از این مرد شیک پوش رودست خوردیم تصمیم گرفتیم او را زمینگیر کنیم به همین خاطر احتمال می دادیم که او را دوباره در پارک و مترو مشاهده کنیم، چند روزی در پارک و مترو سرکشی می کردیم تا اینکه او را در مترو مشاهده کردیم و جالب این بود که مرد شیک پوش در حال اعتمادسازی سوژه دیگری بود که او را لحظه به لحظه تعقیب کردیم و وقتی سارق جوان همراه سوژه اش وارد پارک شدند به سمتش حمله کرده و او را دستگیر کردیم.

سرقت به شیوه بیهوشی بخاطر بیکاری

احسان 43 ساله که بخاطر سرقت، درگیری 4 بار به زندان رفته پس از دستگیری در اعترافاتش گفت: بعد از آخرین بار که از زندان آزاد شدم دیگر خلاف نمی کردم تا اینکه از شرکت پخش دارویی که در آن کار می کردم بخاطر تعدیل نیرو از کار بیکار شدم.

وی افزود: همسرم بیمار است و نیاز به پول داشتم به همین خاطر تصمیم به سرقت به شیوه بیهوشی گرفتم و سوژه هایم را در پارک، مترو و محل هایی که جوانان زیاد بودند پیدا می کردم و بعد به بهانه پیشنهاد کار با آنها به پارک می رفتم و داخل کیفم آبمیوه مسموم داشتم که آن را به سوژه هایم و یک آبمیوه سالم دیگر که در کیفم بود را خودم می خوردم که سوژه هایم به من اعتماد کنند و بعد از اینکه بیهوش می شدند وسایل با ارزش را به سرقت می بردم.

بنا بر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور قاضی باقری از شعبه 2 دادیاری ناحیه 34 در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

کدخبر: 702237 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟