پای گانگسترهای مخوف در مشهد قطع شد/ عملیات مسلحانه پلیس

گانگسترها معمولا خلافکارانی هستند که دست به هر جرمی می زنند . گانگسترها این بار مهشد را نشانه گرفته بودند تا بتوانند محموله مرگ را در شهر پخش کنند . گانگسترها اغلب مسلح هستند و گانگسترها مسلحانه و بی رحمانه وارد میدان مبارزه می شوند.گانگسترهای حرفه ای مشهدی دستگیر شدند.

نمی‌دانستند یا می‌دانستند و باور نداشتند، البته از هر جهت به ماجرای این متهمان خطرناک نگاه کنیم، بازی دوسرباختی را آغاز کرده بودند. آن‌ها قصد جابه‌جایی و انتقال یک محموله موادمخدر و تعدادی سلاح جنگی را به مشهد داشتند که در میانه راه ناکام ماندند و همراه یک گروه قاچاقچی موادمخدر دیگر، صید مردان قانون شدند.

ماجرای اولین پرونده از آنجا شروع شد که تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان به سرنخ‌هایی از تحرکات گروهی از قاچاقچیان موادمخدر دست یافتند.

شناسایی محور حرکت گانگسترهای مخوف

به گزارش رکنا، آغاز تحقیقات گسترده در این پرونده، نشان می‌داد که پلیس تنها با یک گروه قاچاقچی مواد روبه‌رو نیست، بلکه با یک باند حرفه‌ای قاچاق سلاح هم روبه‌ روست، گانگسترهای مخوفی که احتمالا نقشه‌های شومی در سر می‌پرورانند.

پلیس در سرنخ‌های به دست آمده متوجه شد که مبدأ حرکت این کاروان شرارت از استان‌های همجوار است و مقصد مشهد، موضوعی که همواره تیم‌های مبارزه با موادمخدر پلیس خراسان رضوی با آن روبه‌رو هستند.

با ردزنی‌های گسترده اطلاعاتی ، رد قاچاقچیان زده شد و خودروهای حامل بار که کامیون‌های ترانزیت بودند شناسایی شدند.

دستگیری 4قاچاقچی

مأموران پس از شناسایی محور حرکت این کاروان، عملیات خود را بر این محور متمرکز کردند و توانستند با متوقف کردن 2دستگاه تریلی، 4متهم را دستگیر کنند.

در بازرسی از تریلی‌ها نیز ۲۴۰کیلوگرم تریاک و 8قبضه اسلحه جنگی کشف شد.

غافلگیری در مهرآباد

هم‌زمان با این عملیات، گروهی دیگر از مأموران مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی، در جست‌وجوی گروهی دیگر از قاچاقچیان بودند که توانسته بودند محموله موادمخدر را در بار پوششی به مشهد برسانند.

مأموران خیلی زود متوجه شدند که سوداگران مرگ محموله سیاه خود را در دل یک کامیون حامل بار ضایعاتی پنهان و به منطقه مهرآباد مشهد منتقل کرده‌اند.

در ادامه این عملیات مأموران با شناسایی کامیون، این خودرو را متوقف کردند و در بازرسی از آن ۸۳کیلوگرم حشیش را کشف کردند.

سرهنگ مهدی سلیمانیان، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی گفت که در این باره 3متهم دستگیر شده‌اند.

تحقیقات درباره 2پرونده با دستور مقام قضایی آغاز شده است.

کدخبر: 710583 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟