کور کردن چشم مرد همسایه در جنوب تهران / محاکمه بزودی ! + جزییات

به گزارش رکنا، عصر روز ۱۱‌مهر سال قبل بود که مأموران پلیس تهران با تماس تلفنی شهروندی از درگیری دو مرد در یکی از خیابان‌های جنوبی تهران با خبر و راهی محل شدند.

وقتی مأموران به محل حادثه رسیدند دریافتند دقایقی قبل دو مرد جوان که همسایه هستند با هم درگیر شده که در جریان آن یکی از آن‌ها از ناحیه چشم زخمی و برای درمان به بیمارستان منتقل شده است.

در حالی که بررسی‌ها حکایت از آن داشت این درگیری خونین به خاطر ریختن یک سطل آب از خانه‌ای به داخل کوچه رخ داده، تیم پزشکی اعلام کردند که مرد زخمی در این حادثه یکی از چشمانش را از دست داده است. بدین ترتیب با شکایت مرد زخمی پرونده به دادسرای امور جنایی تهران ارسال شد و برای رسیدگی روی میز قاضی ساسان غلامی، بازپرس شعبه سوم قرار گرفت.

شاکی در توضیح ماجرا گفت: چند روز قبل همسرم همراه مادرم از داخل کوچه رد می‌شدند که زن همسایه یک سطل آب از داخل خانه‌اش به بیرون می‌ریزد که همسر و مادرم خیس می‌شوند. آن روز آن‌ها با هم درگیر شده بودند که با میانجیگری‌های همسایه درگیری آن‌ها پایان یافته بود. من فکر می‌کردم که این درگیری تمام شده است تا اینکه روز حادثه داخل کوچه بودم که پسر همسایه به نام بهمن از خانه‌شان بیرون آمد و به هواخواهی از مادرش با من درگیر شد. او با چاقو به من حمله کرد که برادر و پسرم از راه رسیدند و از طرفی هم چند نفر از بستگان او وارد درگیری شدند. درگیری ما بالا گرفت که پسر همسایه با چاقو چند ضربه به من زد که یکی از ضربه‌ها به چشمم برخورد کرد و کورم کرد. با شکایت مرد جوان مأموران پلیس بهمن را بازداشت کردند.

متهم ابتدا منکر جرم خود شد، اما وقتی با دلایل و مدارک روبه‌رو شد به درگیری خونین اعتراف کرد. وی گفت: روز حادثه داخل خانه بودم که صدای درگیری مادرم و همسایه‌ها را شنیدم و به سرعت به داخل کوچه رفتم. شاکی همراه خانواده‌اش با مادرم درگیر شده‌بودند که من وارد درگیری شدم و با چاقو به آن‌ها حمله کردم، اما قصد کور کردن او را نداشتم. متهم پس از اعتراف به جرم خود و بازسازی صحنه راهی زندان شد تا اینکه چند روز قبل قاضی ساسان غلامی کیفرخواست وی را به جرم کور کردن عمدی مرد همسایه صادر کرد. بنابراین متهم به زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

 

کدخبر: 728594 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟