قتل فجیع مادر و دختر در باغ سروستان / دایی مسلح فراری است

فرمانده انتظامی "سروستان" گفت: در پی پیدایش دو جسد متعلق به مادر و دختری جوان در اطراف باغات این شهرستان، هویت قاتل شناسایی و تلاش برای دستگیری وی با جدیت ادامه دارد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "عبدالرسول مجتهدی"  اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر کشف دو جسد متعلق به مادر و دختری جوان در اطراف باغات شهرستان سروستان، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

دختر و مادر سروستانی کشته شدند

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی در بررسی‌های اولیه و با تحقیقات فنی و تخصصی مطلع شدند که مادر 55 ساله به همراه دختر21 ساله‌اش توسط دایی دختر با اسلحه گرم به قتل رسیده‌اند و قاتل سریعا متواری شده است.

دایی خواهر و خواهرزاده اش را به قتل رساند

فرمانده انتظامی سروستان با اشاره به اینکه در تحقیقات تکمیلی از خانواده متوفیان مشخص شد که قتل به دلیل اختلاف خانوادگی صورت گرفته است، تصریح کرد: هویت قاتل شناسایی و تلاش برای دستگیری وی با جدیت ادامه دارد.

سرهنگ "مجتهدی" با اشاره به اینکه در فضای مجازی اخبار ضد و نقیضی مبنی بر اینکه اجساد پیدا شده در سروستان متعلق به وقوع قتل جدید در شهرستان‌های فسا و داراب می‌باشد، ضمن تکذیب این خبر، گفت: اجساد متوفیان برای سیر مراحل قضائی تحویل پزشک قانونی این شهرستان شده است.

 

 

کدخبر: 736750 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟