دختر نوجوان از رفتارهای زشت دوستان معتاد پدرش به پلیس پناه برد

بنا به این گزارش، دختر نوجوان در پایان نشست آموزشی پلیس Police در مدرسه، خود را به کارشناس مشاور پلیس رساند و در حالی که سعی داشت با وی تنها باشد بی مقدمه گفت: پدر من معتاد Addicted نیست و گرایشی هم به مصرف مواد ندارد اما برخی دوستانش با سوء استفاده از سادگی او خانه ما را به محل مصرف مواد افیونی تبدیل کرده اند.

وی درحالی که با نگرانی انتظار اقدام سریع پلیس در رابطه با این موضوع داشت، افزود: اکثر اوقات تعدادی از رفقای پدرم که شغل های کارگری دارند در خانه ما جمع می شوند و با وجود ناراحتی ما که جای مناسبی برای انجام تکالیف مدرسه و درس خواندن نداریم بساط مصرف مواد خود را پهن می کنند.

این دختر نوجوان که از گرفتار پدر به اعتیاد بیمناک بود، ادامه داد: من نمی خواهم پدرم با این قبیل افراد در رفت و آمد باشد چون اگر معتاد شود همین بساط اندک زندگیمان هم از دست می رود و مادرم مجبور می شود مثل قبل کار کند و شاید به بی آبرویی و سرنوشت وحشتناک فرزندان دختر بعضی معتادان هم گرفتار شویم.

وی در حالی که اشک در چشمانش حلقه زده بود گفت: من دوست ندارم پدرم مانند بابای بعضی بچه ها دائم سیگار دستش باشد و بخاطر ظاهر نامناسب در جلسات اولیا و مربیان مدرسه شرکت نکند، بلکه دوست دارم با پدر و مادرم به پارک و مسافرت بروم و کسی بخاطر نداشتن لباس و لوازم مدرسه مناسب به چشم دختر فقیر و ندار یک معتاد به من نگاه نکند.

ستواندوم حسین جمالی زاده، کارشناس اجتماعی پلیس بم استان کرمان پس از این دیدار پدر و مادر این دختر را فراخواند و با توصیه هایی این پدر را از آرزوهای دخترش باخبر کرد و پدر وقتی صحبت ها را شیند اشک ریخت و اشتباه ناخواسته اش را پذیرفت و قول داد خواسته دخترش را عملی کند.

نکته قابل تامل در مورد مددخواهی این دختر نوجوان این است که گاهی والدین از روی غفلت و ناآگاهی دست به اعمالی نادرست زده و متوجه آسیب های وارده به خود، همسر، فرزند و سایر اطرافیانشان نیستند و ناخواسته گرفتار پدیده های شومی همچون اعتیاد و دیگر مسائل منجر به جرم Crime و آسیب می شوند.

برخی افراد دارای مشاغل سخت یا کارگری نیز در یک طرز تفکر کاملا بی اساس و غلط تصور می کنند مصرف مواد افیونی باعث تسکین درد و یک نوع افزایش توان جهت انجام کار بیشتر می گردد و به همین نیت و با این دیدگاه که قصد معتاد شدن ندارند به مصرف مواد می پردازند تا جایی که کاملا به آن وابسته شده و در یک مقطع از زمان امکان ترک برایشان مشکل شده یا اصلا وجود ندارد.

و نکته آخر اینکه بیائیم به خاطر دل کوچک و اشک چشمان کسانی که در همین نزدیکی، صمیمانه و از روی دلسوزی نگران امور زندگی و سلامتی ما هستند خود را در باتلاق اعتیاد و نابودی گرفتار نسازیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

با پسرخاله شوهرم ارتباط شوم برقرار کردم / شوهرم گفت در خانه دوربین مخفی داشته و ...

عروس و داماد جوان 21 روز اسیر یک زن در ویلای کرج بودند / شیما 800 میلیون تومان پول خواسته بود!

نقشه کثیف یک زن برای عروس خانم در تالار جشن

مرد 60 ساله را کشتم! چون او مرا 2 بار در داخل ماشین آزارم داد!

مرا بیرون از شهر برد و تسلیم خواسته های خود کرد و حالا می خواهد باز هم به خلوتگاه او بروم ...

نقشه کثیف خواستگار ناکام برای کارمند زن یک فروشگاه بزرگ

بی حیا شده بودم و حتی در حضور زنم به ارتباط با زنان خیابانی شرم نداشتم

رفتار چندش آور یک دانشجو با همکلاسی شوهردار

مینا مثل من بود که در دام یک شیطان صفت افتاد / از بی بندوباری خسته شده ام ولی روی بازگشت به خانه را ندارم

زن همسایه در راه پله به مرد ورزشکار پیله کرد و ... / این زن مهران را زیر نظر داشت

خودکشی دختر کرجی در خانه دوست پسرش در بلوار فردوس تهران

دو پسر دوقلویی که زن جوانی را گیر انداخته و او را مورد.. + عکس

قتل ملوان ایرانی کشتی آرزو به دست ملوان اوکراینی در آبهای چین

وقتی از خواب بیدار شدم زنم کنارم نبود / سر او و مرد غریبه را در اتاق پشتی بریدم

وقتی به خانه آمدم کفش یک مرد ناشناس را مقابل اتاق فهمیدم که بازهم ... + عکس

فرشاد مرا بیرون از تهران برد و مرا تسلیم خواسته های خود کرد و حالا...

او هر روز تعداد زیادی مرد به اتاقم می‌آورد که مرا وحشیانه مورد آزار قرارمی دادند

کشته شدن 3 زن در شمال

شکنجه وحشیانه دختر و پسر نوجوان توسط دو مرد +عکس

 

 

کدخبر: 75056 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟