دزدیدن آرد از نانوایی ها با لباس و عنوان نیروی بسیج / در زهک لو رفت

سرهنگ "حمید نوری" فرمانده انتظامی شهرستان زهک گفت: در پی شکایت یکی از نانوایان سطح حوزه از راننده ناشناس یک دستگاه سواری زانتیا که با لباس بسیجی و معرفی دروغین خود به عنوان یکی از مسئولان بسیج شهرستان با ادعا و وعده‌های دروغ اقدام به کلاهبرداری و دریافت ۱۵ کیسه آرد از نانوایی وی کرده بود، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی  گفت : کارآگاهان پلیس آگاهی با جمع آوری سرنخ‌های موجود در کمتر از ۲۴ ساعت فرد مذکور را شناسایی و خودروی او را در یکی از محلات زهک توقیف کردند.

دستگیری جاعل عنوان و عامل کلاهبرداری از یک نانوایی در زهک

فرمانده انتظامی شهرستان زهک گفت: باتوجه به مشهود بودن آثار کیسه‌های آرد در داخل خودروی توقیف شده و کشف یک دست لباس بسیجی و یک دستگاه بی سیم در بازرسی از آن، راننده خودرو دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ نوری در ادامه بیان داشت: متهم دستگیر شده که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت، به جرم خود اقرار و اظهار داشت با تهیه یک دست لباس بسیجی و یک دستگاه بی سیم درب مغازه نانوایی مذکور رفته و با معرفی دروغین خود به عنوان یکی از مسئولان بسیج شهرستان و همچنین با ادعای داشتن مجوز از مسئولان مربوطه برای انتقال ۱۵ کیسه آرد برای بسیجیان چند پایگاه بسیج زهک، اقدام به دریافت ۱۵ کیسه آرد از این نانوا کرده است.

وی با بیان اینکه اکثر کلاهبرداری‌ها در نتیجه اعتماد بی‌جا به افراد کلاهبردار صورت می‌گیرد گفت: صرف برتن داشتن لباس یک اداره یا یک ارگان نظامی نشان دهنده این نیست که آن فرد مأمور آن ارگان یا اداره است و شهروندان لازم است در صورت برخورد با خواسته فردی که خود را مأمور یک ارگان معرفی می‌کند حتما از وی حکم مأموریت و کارت شناسایی دریافت کنند ودر صورت مواجهه با هر گونه موارد مشکوک و خلاف قانون از طریق تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کدخبر: 751013 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟