زن جوان عامل وحشت آفرینی در مشهد بود /دوربین مداربسته لو داد

مأموران کلانتری شهید نواب صفوی مشهد نیز در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت تیزدستانه از زنی جوان راهی محل شدند. مأموران پس از حضور در محل و انجام بررسی های اولیه دریافتند که شاکی در حال خروج از یک فروشگاه بوده است که دو سارق تلفن همراه و کیف دستی او را چنگ زده و متواری شده اند.

سرقت تیزدستانه زن معتاد

به گزارش رکنا، مأموران کلانتری چهل و دوم مشهد پس از بررسی تصاویر دوربین مداربسته فروشگاه یکی از متهمان که زنی جوان بود را شناسایی و ساعتی بعد این فرد را در یکی از خیابان ها اطراف محل جرم در حال پرسه زنی دستگیر کردند.

متهم که زنی 29 ساله است و اعتیاد شدیدی به مواد مخدر صنعتی دارد به جرمش اعتراف کرد. مأموران نیز علاوه بر گوشی تلفن همراه و کیف دستی شاکی پرونده چند بسته مواد افیونی را از او کشف کردند.

مأموران این کلانتری در عملیاتی دیگر نیز با استفاده از سرنخ های کشف شده به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می داد افرادی در یک خانه مسکونی اقدام به توزیع مواد مخدر می کنند. تیم های عملیاتی کلانتری شهید نواب صفوی در این مأموریت خود در اقدامی غافل گیرانه ضمن دستگیری دو سوداگر مرگ در بازرسی از مخفیگاه آن ها 5 کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کردند.

تحقیقات برای دستگیری متهمان فراری ادامه دارد

فرمانده انتظامی مشهد در توضیح دیگر ابعاد این پرونده ها گفت: در 24 ساعت گذشته کلانتری های شهرک ناجا، شهید نواب صفوی، میرزاکوچک خان، سناباد و مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد پنج عملیات ضربتی در مناطق مختلف شهر مشهد را اجرا کردند.

سرهنگ حسین دهقانپور افزود: در این عملیات ها 13 سارق خشن، زورگیر، شرور، توزیع کننده مواد افیونی و قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند که این افراد پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار دادسرا قرار گرفتند.

به گفته این مقام ارشد انتظامی مشهد: در این عملیات ها سه زورگیر و سارق متواری شده اند که تحقیقات پلیس برای دستگیری این افراد ادامه دارد.

کدخبر: 760601 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟