این زوج جوان در شمال تهران خودروها را لخت می کردند

زوج سارق دستگیر شدند. زوج سارق دست به سرقت لوازم خودرو می زدند. محدوده سرقت زوج سارق نیاوران بود. زوج سارق به بزه انتسابی و ۱۴ فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف کردند. تصاویر سرقت لوازم خودرو توسط زوج سارق در دوربین‌های مداربسته برج موجود است.

به گزارش رکنا،  سرهنگ " مجید سلیمانی مقدم " اظهار داشت: روز گذشته عملیات کلانتری حین گشت زنی در خیابان "نیاوران" به راننده  و سرنشین  یک دستگاه خودرو که در حال پرسه زنی بی هدف بود مشکوک می‌شوند.

وی افزود: عملیات کلانتری برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف و در حین بررسی نگهبان یکی از برج های مجاور به ماموران مراجعه و اعلام کرد که تصاویر سرقت لوازم خودرو توسط متهمان در دوربین‌های مداربسته برج موجود است و بدین ترتیب  این زن و مرد دستگیر به کلانتری منتقل می شوند.

بازداشت زوج سارق در نیاوران

این مقام پلیسی با بیان اینکه در بازرسی از خودروی متهمان عدادی لوازم خودرو سرقتی اعم از ضبط و باند کشف شد افزود: این زوج سارق به بزه انتسابی و ۱۴ فقره سرقت لوازم خودرو دیگر معترف شدند.

سرهنگ سلیمانی مقدم  با اشاره به اینکه  تا کنون ۱۴ تن از مال باختگان شناسایی شدند در پایان خاطرنشان کرد : تحقیقات بیشتر برای کشف سایر جرائم احتمالی متهمان ادامه دارد.

کدخبر: 768124 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟