پدری دختر مطلقه اش را در قمار باخت ! / ازدواج مرد قمارباز در 70 سالگی ! / پلیس مشهد فاش کرد

به گزارش رکنا، زن 62 ساله در حالی که از همسر 70 ساله اش به اتهام ضرب و جرح و ازدواج مجدد شکایت کرده بود، درباره قصه زندگی اش به کارشناس اجتماعی کلانتری سپاد مشهد گفت: 50 سال قبل زمانی که 12 سال بیشتر نداشتم پدر مرحومم مرا به عقد «جمال» درآورد اما چون من به سن قانونی نرسیده بودم، عقد ما به صورت محضری ثبت نشد و با همان صیغه محرمیت به خانه بخت رفتم. در طول زندگی مشترک هیچ گاه به این موضوع فکر نکردم که باید ازدواجمان به صورت قانونی و محضری ثبت شود چون کودکی خردسال بودم و سرانجام این سهل انگاری ها را نمی دانستم.

دردسر ازدواج با صیغه محرمیت

با وجود این زمانی که زندگی مشترکم آغاز شد تازه فهمیدم همسرم مردی زورگو و بداخلاق است. با آن که صاحب دو فرزند شده بودم اما هیچ مهر و محبتی بین فرزندانم و پدرشان وجود نداشت به گونه ای که دو پسرم به بیراهه رفتند و به مصرف مواد مخدر آلوده شدند. حالا دیگر مدام در خانه ما جنگ و دعوا بود. اگر فرزندانم به حرف پدرشان گوش نمی کردند آن ها را با پوشش نامناسب و در شب‌های سرد زمستانی از خانه بیرون می کرد.

با آن که جمال دست بزن داشت و همواره مرا به دلیل حمایت از فرزندانم کتک می زد ولی من همیشه سکوت می کردم تا این کشمکش های خانوادگی به طلاق منجر نشود و فرزندانم زیر دست نامادری نمانند. به همین دلیل با بدرفتاری و بداخلاقی‌های همسرم می ساختم و خودم با میوه فروشی و تهیه و توزیع ترشی سعی می کردم مخارج زندگی ام را تامین کنم.

قماربازی ناموسی مرد معتاد

با همین کارگری ها و تلاش های شبانه روزی و اندکی هم درآمدهای کارگری پسرانم موفق شدم منزل کوچک دو طبقه ای را در حاشیه شهر خریداری کنم تا از مستاجری نجات یابیم اما در این میان همسرم همه درآمدش از بنایی و کارگری را پای قمار می ریخت و نمی توانست مخارج زندگی ما را تامین کند. خلاصه با همه این تلخکامی ها من به این زندگی مشترک ادامه می دادم تا این که چند وقت قبل هنگام قمار بازی با یک فرد معتاد، برنده شد و دختر مطلقه او را به عقد خودش درآورد.

حالا هم آن زن 20 ساله را به طبقه بالای منزل من آورده است و ادعا می کند مدت 50 سال من در عقد موقت او بوده ام و اکنون مدت این عقد موقت به پایان رسیده است و اگر بیشتر از این اعتراض کنم مرا رها خواهد کرد. اکنون نیز به کلانتری آمده ام تا چاره ای قانونی برای حل این مشکل پیدا کنم.

گزارش خراسان حاکی است با دستور سرگرد جعفر عامری  (رئیس کلانتری سپاد) رسیدگی به پرونده این زن به گروه زبده ای از مشاوران دایره مددکاری اجتماعی کلانتری سپرده شد.

ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

کدخبر: 771179 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟