تیزهوشی ماموران پلیس راهور دزدان را زمینگیر کرد

به گزارش رکنا، شب نوزدهم ماه مبارک رمضان سارقان به همراه دو خودروی سرقتی ، توسط تیم نامحسوس پلیس راهور تهران بزرگ در بزرگراه های شهید همت و یادگار امام (ره) کشف شد.

سردار حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت : پلیس راهور تهران بزرگ علاوه بر انجام ماموریت های مرتبط و جدا از ماموریت های تخصصی روزمره و با توجه به شناخت و آموزشی  که نسبت به دیگر امور  انتظامی دیده است ضمن انجام ماموریت های شبانه روزی مرتبط با دیگر جرایم نیز برخورد دارد .

سردار محمد حسین حمیدی ضمن تایید این خبر و کشف ۲ دستگاه خودروی سرقتی به همراه دستگیری سارقین گفت : در ساعت ۲۳:۴۰ شب گذشته و در  بزرگراه های شهید همت و یادگار امام (ره)، تیم های یگان نامحسوس پلیس راهور تهران بزرگ  به دو دستگاه خودرو مظنون  می شوند و  پس از استعلام مشخص می گردد که هر دو خودرو سرقتی بوده و رانندگان قصد متواری شدن از محل را داشتند که طی اقدامات پلیسی هر دو خودرو متوقف و  سارقین  تحویل کلانتری گردید.

کشف مواد مخدر، موتورسیکلت ها و خودروهای سرقتی در سطح معابر

حمیدی در این راستا به کشف مواد مخدر، موتورسیکلت ها و خودروهای سرقتی  در سطح معابر نیز اشاره داشت و افزود : با نگاه ویژه و حمایت و پشتیانی صورت گرفته  در رصدهای شبانه روزی  تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در سطح معابر پایتخت،  خودروها و موتورسیکلت های سرقتی نیز کشف و به دست صاحبانشان می رسد که آمار روزانه این کشفیات حکایت از تسلط  و دقت عمل تیم های راهور در این دست جرائم  و  دستگیری سارقین دارد  . قابل ذکر است در  مواردی نیز پلیس راهور با استفاده از قانون به کارگیری سلاح  این سارقین را زمین گیر و تحویل کلانتری  و مراجع ذیربط داده است .

سردار حمیدی  در پایان اذعان داشت : شهروندان نیز  می توانند اینگونه موارد را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش و یا به نزدیکترین واحد پلیس اطلاع دهند. رانندگان و شهروندان تهرانی مطلع باشند که تیم های پلیس پایتخت با تلاش و پشتکار و با حضور پر رنگ شبانه روزی  در جهت ایجاد امنیت و آرامش شهروندان آماده خدمت رسانی هستند.

کدخبر: 772891 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟