بازداشت دزدان خودروهای شهرری در پراید سفید

به گزارش رکنا، سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم و محتویات خودرو در محدوده "سیزده آبان"  مشخص شد که سارقان با تخریب در خودرو سرقت را انجام می دهند و بدین ترتیب، تیمی از ماموران کلانتری  رسیدگی به موضوع را برعهده گرفتند.

وی عنوان کرد: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه  ساعت 17:00 روز گذشته سرقت مشابهی اتفاق افتاد  و با رصد های میدانی مشخص شد 2 جوان با یک دستگاه خودروی پراید سفید ، پلاک مخدوش سرقت را انجام دادند که همزمان با اعلام مشخصات سارقان طرح مهار در محدوده سیزده آبان به اجرا در آمد.

اقدام ضربتی پلیس برای دستگیری سارقان

فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود: دقایقی از اجرای طرح نگذشته بود که ماموران انتظامی سارقان را با خودروی مورد نظر مشاهده و در یک اقدام ضربتی و پلیسی خودرو  را متوقف و هر 2 نفر را دستگیر و از داخل خودرو اموال مسروقه ای شامل،3دستگاه ضبط خودرو، 2 جفت باند خودرو و یک دستگاه ساب کشف و به همراه متهمان به کلانتری منتقل شدند.

این مقام انتظامی در پایان گفت: در پی جویی های انجام شده متهمان حرفه ای  به 5 فقره سرقت معترف و تا کنون 3 شاکی به کلانتری مراجعه و اموال سرقت شده خودرو در بین اموال مکشوفه شناسایی کردند.

سرهنگ جلیلیان افزود: متهمان با پایان تحقیقات و تکمیل  پرونده با دستور قضائی روانه زندان شدند.

کدخبر: 774169 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟