اعدام پایان زندگی مرد همسرکش / زن جوان فقط می خواست فرزندانش را ببیند که کشته شد

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، حکم قصاص مردی که در خیابان آیت تهران همسر خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود اجرا شد و متهم به دار مجازات آویخته شد.

26 آبان سال 96 رسیدگی به به پرونده قتل زن جوان به دست شوهرش در دستور کار ماموران پلیسی و قضایی قرار گرفت و این در حالی بود که متهم با سر و وضع خونین در محل جنایت دستگیر شد.جسم بی جان زن جوان، غرق در خون در کوچه محل زندگی شان افتاده بود.

در بررسی ها مشخص شد که از مدتی قبل مرد جوان با همسر خود اختلاف داشته و همسرش خانه را ترک کرده بود اما فرزندان آنها نزد پدرشان زندگی می کردند.روز حادثه زن جوان مقابل خانه خود رفت تا موفق به دیدار فرزندان خود شود اما با همسرش درگیر شده و مرد جوان در جریان درگیری ، همسر خود را با ضربات چاقو از پای در آورد.

متهم در دفاعیات خود اظهار داشته بود مانع دیدار فرزندان خود با مادرشان نشده و فرزندان با تصمیم خود تمایل به دیدار مادرشان نداشتند.همچنین ادعا کرده بود روز حادثه متهم چاقویی در کیف خود پنهان کرده بود و می خواست با آن متهم را تهدید کند.زمانی که درگیری بالا گرفت، مرد جوان با همان چاقو به مقتول ضربه زده بود.

در مقابل پدر و مادر مقتول به عنوان اولیای دم اظهار می کردند که دامادشان مانع دیدار نوه های آنها با دخترشان شده است.

با درخواست اولیای دم حکم قصاص صادر شد و حکم صادر شده بعد از اینکه دردیوانعالی کشور مهر تائید خورد، هفته گذشته در زندان رجایی شهر کرج به مرحله اجرا در آمد و مرد همسرکش قصاص شد.

 

 

کدخبر: 786895 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟