نشستن زن مشهدی روی جدول خیابان کار دستش داد / همسرش چه نقشی داشت!

به گزارش رکنا، مأموران گشتی کلانتری احمد آباد در پی دریافت چند مورد گزارش گوشی قاپی از سوی سارقان موتورسوار، به بررسی چند خیابان و کوچه پرداختند.

مجریان قانون به سراغ این فرد رفتند و زن در پاسخ به سؤالات مأموران به ضد و نقیض گویی افتاد. همین رفتار مشکوک موجب شد تا مأموران کیف دستی زن را مورد بازرسی قرار دهند که از داخل آن پنج دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد.

زن جوان مدعی بود که گوشی های تلفن همراه متعلق به اوست اما خیلی زود مشخص شد، این گوشی ها به تازگی در هسته مرکزی شهر سرقت شده اند. اما اینکه زن جوان چه نقشی در این سرقت ها داشت معمایی بود که با انتقال این فرد به کلانتری در بازجویی های پلیس حل شد.

متهم در اظهاراتش اعتراف کرد که شوهرش با یک دستگاه موتورسیکلت اقدام به موبایل قاپی کرده و برای اینکه کسی به او مظنون نشود گوشی های سرقتی را تحویل زن می داده است. مأموران در بازرسی محل نیز موتورسیکلت متعلق به شوهر این زن سارق را هم که پشت شمشادها مخفی سازی شده بود، کشف و توقیف کردند.

سرهنگ حسین دهقانپور فرمانده انتظامی مشهد: متهمان پرونده که یک زن و مرد دیگر هستند به همراه مستندات کشف شده و پنج دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی به دادسرا معرفی شدند و تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری شوهر زن جوان که مهره اصلی این پرونده سرقت است، ادامه دارد.

کدخبر: 788655 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟