زنجیره انسانی برای یافتن یاسین 15 ساله در رودخانه رابچ + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 11.78M | مدت زمان ویدیو: 00:01:02

به گزارش رکنا، روز نوزدهم تیر پسر نوجوان با هویت یاسین نهنگی به همراه دوستانش برای بازی وارد رودخانه رابچ در شهر زرآباد شده اما به طرز مرموزی ناپدید شد . با اعلام این موضوع به خانواده‌اش و مردم محلی همگی  وارد عمل شدند تا هرچه سریع‌تر بتوانند او را پیدا کنند. 

در این میان ارگان‌ها و نهادها نیز برای کمک به مردم برای یافتن یاسین اقداماتی کرده‌اند. کوروش محمدی، سرپرست فرمانداری زرآباد سیستان و بلوچستان گفت: مردم زرآباد به همراه نهادها و ارگان‌های مربوطه دولتی و غیر دولتی برای یافتن اثری از پسر گمشده  زرآبادی بسیج شده‌اند اما پس از ۶ روز همچنان اثری از وی یافت نشده است و با این وجود تجسس‌ها جریان دارد.

وی به ایرنا گفت: از همان لحظات اولیه  نیروهای هلال احمر را به میدان آوردیم تا تجسس ها در مسیر رودخانه برای یافتن او آغاز شود و در ادامه از نیروی دریایی ارتش یک اکیپ غواص آوردیم و اکیپ دیگری هم از نیروی دریایی سپاه آوردیم تا اثری از این کودک یافت شود.

دستگاه های تغییر مسیر آب هم کارساز نبود

وی ادامه داد:  دستگاه‌هایی مانند لودر به میدان آوردیم که بتوانیم با تغییر دادن مسیر آب، جسم او را پیدا کنیم  این کار را انجام دادیم که بتوانیم از آن قسمتی که کودک وارد آب شده، یعنی قسمتی از رودخانه که گودال مانند است، تجسس کنیم چرا که حدس می‌زنیم او به زیر خاک در همان قسمت کشیده شده باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان زرآباد تصریح کرد: اکنون در حال خالی کردن آب با استفاده از کفکش هستیم تا گودی رودخانه مشخص شود البته غیر از مواردی هم که ذکر کردم بالگردی هم از دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر برای تجسس مسیر رودخانه و اطرافش آوردیم که امداد و نجات  ادامه داشت اما هنوز نتوانستیم چیزی پیدا کنیم.

کدخبر: 804122 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟