زن جوان سارق حرفه ای خودروهای تهرانی ها بود / بازداشت زوج جوان در شهرک قدس

به گزارش رکنا، سرهنگ " جلیل موقوفه ای " در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: عملیات کلانتری شهرک قدس در حال گشت زنی در شهرک قدس به خانمی که با مشاهده  ماموران از کنار خودرو سواری پارک شده متواری شد مشکوک می شوند و برای بررسی بیشتر به خودرو مراجعه می کنند.

وی با بیان اینکه ماموران در مراجعه به خودرو مشاهده کردند قفل در خودرو تخریب شده است سریعا برای  دستگیری متهم وارد عمل  می شوند افزود: با توجه به فرار متهم به صورت پیاده با درایت و هوشیاری ماموران متهم در تعقیب و گریز در خیابانی دیگر که در کنار خودروهای پارک شده پنهان شده بود دستگیر شد و در بررسی داخل کیف متهم آلات و ادوات سرقت کشف شد.

ورود به مخفیگاه  با اخذ مجوز قضایی

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم 32 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت لوازم خودرو با همدستی همسر خود در شهرک قدس معترف که همسر وی با روئیت ماموران از محل متواری شده بود که با اخذ مجوز قضائی به مخفیگاه زوج سارق مراجعه و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه متهم دیگر در محل دستگیر و در بررسی از این محل تعداد30 قلم انواع لوازم سرقتی از جمله ضبط و باند، جک خودرو ، مدارک هویتی و... کشف شد  که متهم دوم پرونده نیز به جرم خود معترف شد .

سرهنگ موقوفه ای در پایان با اشاره به اینکه تعدادی از مال باختگان شناسایی شدند خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان ادامه دارد.

کدخبر: 805631 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟