دستگیری 2شرورکه مزاحمان زنان و دختران ایوان بودند

به گزارش رکنا، سرگرد علی عزیزیان، فرمانده اپلیس ایوان در تشریح این خبر گفت: در پی چندین شکایت از سوی شهروندان در خصوص زورگیری توسط یک فرد شرور، تیمی از ماموران پلیس آگاهی برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ایوان اذعان کرد: محدوده هایی که امکان تردد و حضور متهم می رفت تحت کنترل و نظارت ماموران قرار گرفت و کارآگاهان پلیس آگاهی اقدام به گشت زنی های نامحسوس برای شناسایی این فرد شرور وزورگیر کردند.
وی در ادامه تصریح کرد: ماموران توانستند در یک عملیات غافلگیرانه زور گیر را درمخفیگاهش شناسایی و وی را محاصره کنند.
عزیزیان خاطرنشان کرد: متهم که خود را در محاصره پلیس می دید سعی کرد با سلاح سرد به ماموران حمله کند که سرعت عمل و مهارت ماموران در به کارگیری فنون رزمی این فرصت را از وی گرفت و در نهایت این متهم به همراه یکی ازهمدستانش که دربیشتر اعمال مجرمانه این زورگیر با وی مشارکت می نمود را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ایوان تصریح کرد: در زمان دستگیری از این دو متهم که از خرده فروشان اصلی مواد مخدر Drugs نیز بودند تعداد چهار تیغه قمه و یک رشته شلاق Whip و مقداری مواد مخدر به همراه آلات و ادوات استعمال مواد مخدر از مخفیگاه نامبردگان کشف و ضبط گردید.
وی افزود: برابراستعلام بعمل آمده از دایره تشخیص هویت متهمین دارای سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت، شرارت، حمل و نگهداری مواد مخدر، مشروبات الکلی واسید پاشی بر روی خودروها و ...می باشند.
این مقام مسئول با تاکید بر برخورد قاطع و سختگیرانه پلیس با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه گفت: آرامش مردم اولویت پلیس در اجرای ماموریت ها و وظایف محوله بوده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
گفتنی است، متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی و با قرار کیفری مناسب روانه زندان Prison مرکزی ایلام شدند. 

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 


اخبار زیر را از دست ندهید:

شکایت پسر 11 ساله تهرانی از مربی باشگاه / مرا در خانه اش آزار و اذیت کرد + عکس

اعتراض به حکم سنگین قاتل ستایش + عکس

پیمانکار شهرداری به اعدام محکوم شد + عکس

رفتارهای زشت یک نوعروس که خیلی زود طلاق گرفت

صحنه زیبا از یک تصادف شدید +عکس

ماجرای دستگیری بازیگر زن مشهور از زبان خودش +عکس

خانواده پرجمعیت هنرمند زن مشهور ایرانی +عکس تمامی خواهران

تیپ خاص الناز شاکردوست در اکران «نیمه شب اتفاق افتاد» +عکس

 

 

کدخبر: 228591 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟