ویزیت های خطرناک پزشک دیپلمه برای بیماران در بجنورد

به گزارش رکنا، سرهنگ صادق نامور، رئیس پلیس امنیت عمومی استان خراسان شمالی با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش رسیده مبنی بر اینکه فردی با نام مستعار حکیم سامان با ایجاد کانال تلگرام و تشکیل گروهی تحت عنوان همیاران سلامت اقدام به تبلیغ و طبابت شهروندان می کند، بلافاصله موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.
رئیس پلیس Police امنیت عمومی استان خراسان شمالی افزود: در تحقیقات ماموران پلیس امنیت عمومی مشخص شد متهم به صورت غیرقانونی، افراد مبتلاء به بیماری های خاص (دردهای رماتیسی، سرطان و دیابت) را با تجویز گیاهان دارویی و طب سنتی (حجامت، ماساژ و طب سوزنی) با اخذ مبالغی در شهرستان بجنورد درمان می کند.
وی تصریح کرد: متهم در عملیاتی حین پذیرش دو نفر از بیماران در شهرستان بجنورد دستگیر و در بازجویی های مقدماتی مشخص شد وی در مصاحبه با یکی از روزنامه های محلی خود را محقق، پژوهشگر و مدرس طب سنتی ایرانی اسلامی و دارای مدرک دکترای علوم طب سنتی از کشور ارمنستان معرفی کرده است.
نامور همچنین با اشاره به اینکه متهم دارای مدرک دیپلم بوده، خاطرنشان کرد: در بررسی به عمل آمده متهم هیچگونه سفری به کشور ارمنستان نداشته و در راستای ادعای خویش (تجویز داروهای گیاهی) مدرکی نیز ارائه نکرده است.
وی با اشاره به کشف مقداری داروهای ترکیبی، یادآور شد: متهم این داروها را به صورت کاملا غیرقانونی و دست ساز از فردی ناشناس تهیه و قصد فروش به مراجعان را داشته است.
رئیس پلیس امنیت عمومی استان خراسان شمالی در پایان با اشاره به ویزیت بیش از 200 بیمار توسط این پزشک قلابی، بیان کرد: متهم به علت جعل عنوان و مداخله در امور پزشکی پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 


اخبار زیر را از دست ندهید:

زیبا کاری کرد که شوهرم نسبت به من سرد شد/ او و شوهرم در ویلای شمال دستگیرشدند

اعتراف 2 برادر به کشتن 2 خواهرشان که مشکل اخلاقی داشتند / 2 جسد زن در اطراف شیراز دفن شده بودند

زن جوان از کشتن پسر خردسالش فیلم گرفت و برای شوهر فراری از خانه فرستاد + عکس

سقوط مرگبار 2 دانشجو دختر به کانال آب هنگام سیلاب در خرم آباد + فیلم و عکس

تازه از زنم جدا شده بودم که گرفتار رفتارهای شیطانی دختر 20 ساله شدم

دورهمی دوستانه 5 بازیگر زن ایرانی در آشپزخانه پرتغالی+عکس

پسر بازیگر مشهور ایرانی کافی شاپ خود را تاسیس کرد +عکس

عکس جدید آزاده نامداری از همسر و دختر سی و چند روزه اش گندم! +عکس

 

کدخبر: 229295 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟