هشدار های سایبری پلیس در خصوص اربعین سیدالشهدا (ع)

سرهنگ "حبیب اله رجبلی"ضمن تسلیت در خصوص فرارسیدن اربعین سید و سالار شهدا حضرت امام حسین (ع)گفت: با توجه به شکایات و پرونده های تشکیل شده در پلیس Police فتا متاسفانه دیده می شود افراد شیاد و کلاهبردار به مناسبت های مختلف با راه اندازی سایت های اینترنتی در فضای مجازی قصد کلاهبرداری از شهروندان را دارند.

وی با تاکید براینکه انگیزه این افراد فقط اخاذی و سوءاستفاده از احساسات زائران اربعین است، از شهروندان خواست هشدار های پلیس را جدی گرفته و همواره موارد امنیتی را مد نظر خود قرار دهند.

رئیس پلیس فتا استان فارس افزود: زائرین تنها از سایت سماح به نشانی www.samah.haj.ir جهت ثبت نام خود در زمینه سفر اربعین می بایست استفاده کنند و تبلیغاتی که در فضای مجازی مبنی برسفر سریع، بدون ویزا و ارزان برای اربعین منتشر می شود، شیادی است و به منظور اخاذی از افراد انجام می شود.

سرهنگ رجبلی خاطرنشان کرد: سایت هایی که در فضای مجازی برای سفر به عتبات تبلیغ می کنند، الزاما باید محیط فیزیکی مشخص داشته و دارای شخصیت حقوقی یا حقیقی باشند.

وی از زائرینی که قصد سفر به اتبات عالیات در روزهای باقی مانده را دارند درخواست کرد: در طول سفر از وسایل الکترونیکی خود شامل موبایل، دوربین عکاسی و ... محافظت و در نگهداری آن کوشا باشند.

رئیس پلیس فتا استان فارس از هموطنان نیز درخواست کرد: در صورت مواجه با موارد مشکوک، آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir و یا ایمیل:fars_fata@police.ir و یا تلفن: 2183919-071 به پلیس فتا گزارش دهند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

اقدام زشت خواستگار که دختر مازندرانی را بدون اجازه عقد کرد!

مرده ای که زنده شد / دختر جوان وقتی به خانه رسید اعلامیه فوت خود را دید

واهر و برادر خردسال روستایی شپش سرنداشتند!

اعتراف عجیب نرگس در اسید پاشی به خواهر شوهر جوانش / من و فاطمه خواب بودیم که ...+ عکس

نقشه شوم ساغر برای صراف معروف تهران / گفتگو با متهم + عکس

کارهای زیرزمینی گروه شاهین در پارک بانوان / یکتا با تیپ پسرانه اش لو داد که چه می کنند؟!

 

بازیگر زن کره ای برای ازدواج با بازیگر ایرانی به تهران می آید + عکس عروس و داماد

مصدومیت شدید محسن تنابنده بازیگر معروف سریال پایتخت

دورهمی بازیگر “یوسف پیامبر” و پسر عمویش در کافی شاپ+عکس

گریم مصطفی زمانی و ترانه علیدوستی در شهرزاد 2 رونمایی شد +عکس

 

کدخبر: 230183 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟