کاهش 8 درصدی تعداد جان باختگان تصادف در سفرهای نوروزی/ سازماندهی 300 هزار مامور پلیس در قالب 26 هزار تیم گشتی

به گزارش رکنا، سردار حسین اشتری رئیس پلیس Police کشور در بازدید هوایی از جاده ها و تفرجگاه های استان تهران گفت: با همکاری شهروندان و رعایت قوانین و مقررات ترافیکی خوشبختانه از ابتدای طرح نوروزی با کاهش 8 درصدی تعداد جان باختگان و مجروحان حوادث Accidents ترافیکی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل مواجه هستیم.
این مقام انتظامی با تاکید بر این که در بحث تصادفات رانندگی حتی یک کشته و یا مجروح نیز دردآور است، تصریح کرد: اقدامات پلیس و همراهی مردم در کاهش حوادث فوتی و جرحی در حالی روند کاهشی را سپری کرد که ما شاهد افزایش میزان مسافرت ها، شرایط ناپایدار جوی و همچنین تزریق دو میلیون خودروی جدید به چرخه آمد و شد کشور بوده ایم.
وی با اعلام بازگشت 80 درصد مسافران از سفرهای نوروزی، به موضوع مدیریت سفر اشاره کرد و آن را در کاهش بار ترافیکی جاده ها و همچنین امنیت مسافران موثر دانست.
اشتری افزود: در طرح نوروزی 300 هزار مامور پلیس در قالب 26 هزار تیم گشتی خودرویی و پیاده سازماندهی و بکار گیری شده اند که این امر تاثیر مطلوبی بر کاهش جرایم و به ویژه سرقت Stealing داشته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 254152 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟