عفیف‌ترها کمتر در معرض خطرند/ فضای مجازی اگر کنترل نشود تهدید بزرگی است

به گزارش رکنا، سردارحسین اشتری در اختتامیه دومین جشنواره چادرهای آسمانی گفت: ناجا بر اساس قوانین و براساس مطالبات مردم و مراجع تقلید و علما و اینکه پاسدار ارزش های انقلاب اسلامی است و به فرموده مقام رهبری «باید از ارزش ها مراقبت و پاسداری کند» وظیفه دارد با هرگونه ناهنجاری و اقداماتی که می تواند به جامعه آسیب برساند، مقابله کند. استحضار دارید که اقداماتی که در سال های گذشته صورت گرفته نتایج خوبی هم داشته است.
وی افزود: اقداماتی که ناجا انجام داده بر اساس قانون Law بوده و هم وظایف ذاتی و شرعی اش بوده و نتیجه اش قابل استناد است و تا رسیدن به ایده ال فاصله داریم.
اشتری گفت: در کنار اقدامات سلبی کارهای ایجابی هم انجام می دهیم معتقدیم پیشگیری اجتماعی و اقدامات فرهنگ سازی آگاه سازی مجموعه ای که مخاطب ما هستند و استفاده از همه ظرفیت ها می تواند باعث شود ما کمتر امر و نهی داشته باشیم قطعا کارهای زیربنایی و برای آگاه سازی موثر خواهد بود.
فرمانده ناجا ادامه داد: اقدامات پیشگیرانه ناجا و رویکرد اجتماعی محور پلیس Police موید عرایض من است. در مدارس و دانشگاه ها مراکزی که تجمع خواهران و برادران جوان در آن است مساجد و مکان های عمونی نیروی انتظامی حضور دارد و اقدامات پیشگیرانه خود را انجام می دهد. 
فرمانده ناجا افزود: ما معقدیم غالب زنان و مردان ایرانی عفت لازم را دارند. ما ممکن است با افرادی برخورد کنیم که هنجارها را نادیده می گیرند اما باز هم این افراد عفیف هستند و معتقدند کاری که انجام داده اند نادرست بوده است. فطرت برادران و خواهران ما درست است. به گفته مقام معظم رهبری متاسفانه در سال های گذشته با یک تهاجم فرهنگی روبه رو بوده ایم. با یک هجمه عظیمی رو به رو شدایم که باورهای دینی ما را هدف قرار داده اند. در فضای مجازی اگر کنترل و مدیریت نشود برای ما تهدیدهای بزرگی رقم می خورد.
اشتری با اشاره به تهدیدهای فضای مجازی و لزوم رصد آن از سوی دستگاه های ذی ربط گفت: ۲۷ دستگاه بیش از ۳۰۰ مصوبه شورای عالی عفاف و حجاب را دارند و پلیس آخرین ایستگاه این ۲۷ دستگاه است و خوشبختانه افتخارات بسیار ارزنده ای در حوزه حجاب و عفاف از سوی ناجا رقم خورده است.
فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:برخی می گویند شما به این مسائل چه کار دارید در حالی که وظیفه ذاتی و شرعی و انقلابی ناجا است که با آسیب های اجتماعی مقابله کند و نگذاریم آسیب های اجتماعی رشد کنند.
اشتری تاکید کرد: نهاد خانواده در عفاف و حجاب فرزندان ما نقش موثر دارد امروز با جوانانی رو به رو هستیم که رعایت نمی کنند. خطاب ما صرفا زنان نیست به آقایان هم هست باید همه در این حوزه فعالیت کنند.
وی گفت از اصناف می خواهیم به پلیس کمک کنند تا بتوانیم به وظیفه ذاتی خود در زمینه حجاب و عفاف عمل کنیم و شرمنده شهدا نباشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

جزییات ناگفته قتل عام خانوادگی استاد دانشگاه در تهران/مرگ 5 تهرانی در یک جنون هولناک + فیلم و عکس

اعدام برای پستچی شیطانی در دادگاه انقلاب تهران +عکس

قتل عام 3 عضو یک خانواده در شامگاه دیروز خیابان یخچال

بازگشت به زندگی ناباورانه دختر بچه ای که به قتل رسیده بود +عکس

چاقویی که دسته اش را برید! / هوتن معلم پیر را زیر مشت و لگد گرفت

نقشه ماهرانه دختر ۱۶ ساله برای ۵ سال اخاذی از مرد پولدار اصفهانی + عکس

اشک پشیمانی قاتل کم سن در جلسه دادگاه تهران

گروگانگیری خواستگار کینه‌ای در ولنجک تهران+عکس

وقتی راز سیاه داماد روز قبل از عروسی لو رفت / پدر عروس طلاق خواست

شکایت پرستار از مأمور پلیس +عکس

مرگ تلخ دختر 15 ساله تبریزی در انفجار کوره آجرپزی

آبروی برباد رفته پرستو دختر نوجوان تهرانی در دوستی با پسر دانشجو

دستگیری سارق مسلح 2 میلیارد تومان طلاهای بازار زرگران میاندوآب + فیلم و عکس

گفتگو با قاتلی که 2 بار از مرگ گریخت و ...

ازدواج های شوم یک زن جوان تهرانی + عکس

فیلم گفتگو با اژدها شرور معروف تهران / او بدون لباس در برابر خبرنگار ایستاد + عکس

ماجرای 4 ساعت زجرکش شدن مهرنوش دانش آموز نخبه زیر اتوبوس اردو + عکس

خواننده جوان موسیقی پاپ در بیمارستان بستری شد + عکس

فوری / قتل عام و خودکشی اعضای یک خانواده در خیابان یخچال

7 شب پس از عروسی فهمیدم سینا با منشی شرکتش ارتباط شوم دارد

تصمیم عجولانه یک جوان تحصیلکرده

سرشناس ترین قاتلان زنجیره ای ایران را بشناسید+ تصاویر

کدخبر: 302202 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟