بیانیه فرماندار ویژه آبادان خطاب به مردم این شهرستان

به گزارش رکنا ، خبر تشکیل پلیس کرونا در آبادان جنجال به پا کرد. دکتر سید زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان بیانیه داد که پلیس کرونانداریم .

بسم الله الرحمن الرحیم

اراده بنده و همکارانم مبارزه قاطع با ابعاد مختلف کروناست

این وظیفه دقیقا در عمل به عبارتی است که کل واژگان آن شکست کرونا را بشارت میدهد و با هشتک در سطح ملی مشخص شده است.

< کرونا- را-شکست- می دهیم>

استفاده یا عدم استفاده از الفاظ ابدا مانع اراده راسخ ما و مردم عزیزمان در مقابله با کرونا نخواهد شد.

استفاده از لفظ پلیس در حوزه ساختمان و در حوزه نظام مهندسی و حوزه سلامت و.... مرسوم است اما

ما هیچ اصراری بر استفاده الفاظ خاص نداریم و به حول قوه الهی در پاسداری از سلامت مردم با قدرت،اصول تعیین شده در دستورالعمل ابلاغی و اعلام شده کمیته مذکور را انجام عملی خواهیم کرد اما مطمئنیم که در همدلی و وحدت بین مردم و مسئولین برای مبارزه با این ویروس منحوس باید اراده مقابله وجود داشته باشد حال با هر نام و هر واژه،

لذا این امر که کلمه امنیت بخش (پلیس) باشد یا نباشد.

ما و مردم را از تصمیمی که در مبارزه با کرونا و قانون شکنان گرفتیم دلسرد و منصرف نخواهد کرد و با اطمینان عرض میکنم در ترکیب این کمیته چه لفظ پلیس باشد یا نباشد حتما پلیس هم وظایف محوله را با قدرت انجام خواهد داد.

جهت تنویر افکار عمومی کمیته مذکور، منبعد با نام (ستاد اجرایی مقابله با کرونا) و با همان ترکیب اعلامی و مسئولیتها و همان مواد ١٦ گانه وظایف و ماموریتهای محوله را با قاطعیت و بدون فوت وقت در آبادان انجام خواهد داد.

به مردم شریف شهرستان آبادان عرض میکنم مهم اراده دولت و مردم شریف است بر ریشه کنی این ویروس منحوس، و مسلما همه تشکیلات حاکمیت با قدرت و وحدت، ماموریتهای محوله را با حضور موثر و پر قدرت نیروی انتظامی انجام خواهد داد ومطمئنم به امید خداوند بزرگ نتایج خیره کننده ای نصیب مردم عزیز آبادان خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 575840 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟