عکس‌های جدید «نهنگ عنبر- سلکشن رویا»

فیلم «نهنگ عنبر» که سال گذشته روی پرده سینماهای کشور رفت با استقبال مخاطبان روبرو شد و توانست رتبه دوم جدول فروش سال 94 را به خود اختصاص دهد و بیش از هفت میلیارد تومان درآمد کسب کند.

فیلم سینمایی «نهنگ عنبر- سلکشن رویا» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سامان مقدم از تیرماه آغاز شد. این پروژه سینمایی در ٤٠ جلسه با مدیریت محمود کلاری فیلم‌برداری شد. سکانس‌های این فیلم در بیش از ٢٥ لوکیشن در تهران و شمال کشور گرفته شد و قصه آن همانند نسخه اول از سه گانه «نهنگ عنبر» در دو دهه 1360 و 90 می‌گذرد.

 

فیلمنامه «نهنگ عنبر- سلکشن رویا» را که سامان مقدم به نگارش درآورده است، برشی دیگر از زندگی شخصیت‌های اصلی قصه یعنی همان ارژنگ و رویا با بازی رضا عطاران و مهناز افشار است. بازیگران جدیدی هم به گروه بازیگران این پروژه اضافه شده‌اند.سیامک مهماندوست تدوین فیلم را بر عهده دارد و قرارداد پخش «نهنگ عنبر - سلکشن رویا» با شرکت فیلمیران امضا شده است.

 

بازیگرانی که در پروژه سینمایی «نهنگ عنبر- سلکشن رویا» همکاری داشتند عبارتند از:رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش، حسام نواب‌صفوی، رضا ناجی، امیرحسین آرمان، سیروس گرجستانی و علی قربان‌زاده

 

ازبازیگران میهمان این فیلم هم می‌توان به شهلا ریاحی، کتایون امیرابراهیمی، محسن قاضی‌مرادی، اسدالله یکتا ،احمدرضا اسعدی اشاره کرد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

پیرزن سنگدل نوه سه ساله‌اش را کشت +عکس

خودکشی پسر بچه 11 ساله در مدرسه / او آزار دیده بود+عکس

هالک ایرانی در کشتی کج آمریکا

یک کشته و زخمی شدن صدها نفر در برخورد قطار با دیواره ایستگاه +عکس

رویا گفت در خانه تنهاست به آنجا رفتم، وقتی برادرش آمد یک چاقو به دستم داد و ...

عکس جنیفر لوپز در نوزادی در آغوش مادرش!

عکس خواننده زن زیرزمینی در اکران فیلم اروند! +عکس

چهره بامزه آناهیتا همتی در اولین روز مدرسه! +عکس

 

کدخبر: 225729 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟