اثر جدید نویسنده هری پاتر در قالب پنج فیلم روی پرده می‌رود +عکس

جی. کی. رولینگ نویسنده و خالق اصلی دنیای فانتزی هری پاتر، در مراسم دیدار با هواداران که پنج‌شنبه گذشته توسط استودیوی «براداران وارنر» در لندن برگزار شد، از ساخت دنباله‌های بعدی «جانوران شگفت‌انگیز» در قالب مجموعه‌ای پنج قسمتی خبر داد.

این در حالی است که در گذشته اعلام شده بود «جانوران شگفت‌انگیز» در قالب سه‌گانه روی پرده خواهد رفت. رولینگ در توضیح ساخت دنباله‌های بعدی این مجموعه سینمایی گفت: «ما همیشه می‌دانستیم که قرار است دنباله‌های دیگری نیز ساخته شوند؛ از همان ابتدای امر این موضوع را می‌دانستیم. در نتیجه ساخته سه‌گانه را اساس کارمان قرار دادیم، چون می‌دانستیم بیش از یک فیلم ساخته خواهد شد.» او در ادامه یادآور شد: «اما حالا که کارم با پیرنگ و خط اصلی داستان به پایان رسیده، کاملا اطمینان داریم که این مجموعه شامل پنج فیلم خواهد بود.»

به گزارش «هالیوود ریپورتر»، سناریوی «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها» که با اقتباس از کتاب خود رولینگ نوشته شده، اولین تجربه رسمی فیلمنامه‌نویسی برای نویسنده بریتانیایی به شمار می‌رود. رولینگ در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به این موضوع گفت: «در نتیجه حین نوشتن فیلمنامه این کار، فوت و فن فیلمنامه‌نویسی را هم یاد گرفتم، هرچند پیشنهادش نمی‌کنم.»

بازیگران فیلم شامل ادی ردمین، کاترین واترستن، الیسن سودل و دن فاگلر به همراه دیوید ییتس کارگردان و دیوید هیمن تهیه‌کننده در این مراسم حضور داشتند. همزمان، کالین فرل و جان وویت دیگر بازیگران «جانوران شگفت‌انگیز» در مراسمی مشابه در لس آنجلس امریکا شرکت داشتند.

ییتس فیلمساز انگلیسی ساخت چهار قسمت از سری فیلم‌های «هری پاتر» از جمله «هری پاتر و شاهزاده دو رگه» و «هری پاتر و قدیسان مرگبار» را در کارنامه خود دارد. او این‌بار هم با همکاری رولینگ داستانی جدید از دنیای جادوگران را جلوی دوربین برده که ماجراهایش قبل از به دنیا آمدن هری پاتر و دوستانش می‌گذرد و خط اصلی داستان متمرکز بر شخصیتی به نام «نیوت اسکمندر» (با بازی ردمین) است؛ نویسنده «جانوران شگفت‌انگیز» که بعدها هری و دوستانش سر کلاس درس با این کتاب آشنا می‌شوند.

در فیلم نخست این مجموعه پنج قسمتی، اسکمندر که به عنوان کارمند وزارت جادوی بریتانیا مشغول فعالیت است به همراه چمدانی مرموز وارد نیویورک می‌شود و در ادامه کلی ماجراهای دردسرآمیز برایش رخ می‌دهد.

استودیوی «برادران وارنر» بخش نخست این فرنچایز فانتزی را از 18 نوامبر 2016 (28 آبان) روانه پرده سینماها می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

فیلم گفتگو با قاتل / وقتی زن اولم گفت که با دوست صمیمی ام ارتباط پنهانی دارد ، فقط به انتقام فکر می کردم +عکس

مرد اردبیلی زنش را داخل خودرو کشت و خودکشی کرد+عکس

طاهر به بهانه ای شب را به خانه بازگشت ، بلافاصله به خانه آمدم و او را با خواهرزاده بیوه ام دیدم

نازیلا با وسوسه های شیطانی مرا در غیاب شوهرش به خانه اش می برد و ...

دختر 16 ساله نوزاد ناخواسته اش را کشت + عکس

تلاش خلبان و مهمانداران در پیوند دست یک کودک نتیجه داد / خلبان تخت گاز از اهواز تا شیراز پرواز کرد + عکس

 

حادثه دلخراش برای بازیگر ایرانی / 46 بخیه روی سر آقای بازیگر! +عکس و شرح حادثه

سلفی خاص بازیگر زن و مرد ایرانی لب ساحل! +عکس

ماجرای ازدواج مجری مشهور ایرانی با رییس شرکتش/ از شیمی درمانی تا اشک شوق هنگام پیشنهاد ازدواج +عکس

 

کدخبر: 227182 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟