ظاهر جدید شهرام شکوهی پس از بیماری

شهرام شکوهی که همیشه با عینک خاصی روی صحنه حاضر می شد، این بار بدون عینک میان هوادارانش آمد. کتی که در این شب به تن داشت نیز منقش به گلدوزی زیبایی بود که جلوه می کرد.
این خواننده پاپ پرطرفدار در این شب، گلچینی از قطعات آلبوم‌های «مدارا»، «کولی عشق» و «تا نفس هست» و تک‌آهنگ‌هایش شامل قطعات «داغ اون روز»، «این رسم کجاست»، «دل دیوونه»، «اسیر عشق»، «مدارا»، «دلتنگم»، «هوس»، «توبه شکستم»، «دلبری از تو»، «ای دل نرو»، «اسیری»، «عاشقان» و «انگیزه» را به هوادارانش تقدیم کرد. 

وی پس از قطعه اول از پرکارتر شدنش خبر داد و از اینکه برنامه اش در جشنواره جابجا شده بود از حضار عذرخواهی کرد.

در ادامه، در هنگام اجرای قطعه «دل دیوونه» فوتوکلیپی از عکس‌های قدیمی این خواننده در کنسرت‌هایش پخش شد. پس از اتمام این قطعه شکوهی خطاب به خودش با خنده گفت: خواننده کم حرف، هم بددردی است. اما من بیشتر دوست دارم بخوانم چون فکر می‌کنم خواننده هستم نه گوینده.


وی ادامه داد: قصد داشتم مدتی به دلیل برخی ناراحتی‌ها و مشکلاتی که داشتم به گوش‌های شما زحمت ندهم، اما هرچه این فاصله از لحاظ زمانی بیشتر می‌شد آن خلاء درونی برایم آزاردهنده‌تر از ناراحتی جسمانی بود. خنده‌ها و شادی‌ها و حتی غم و اشک شما هم برای من جذاب است و امیدوارم همیشه من را بپذیرید و ما را دوست داشته باشید.
شکوهی پس از اجرای «دلتنگم» و قبل از اجرای قطعه بعدی، گفت: الان می خواهم سوپرایزتان کنم و خودم هم سوپرایز شدم چون این قطعه را حفظ نیستم. این کار را عادل فلاح ساخته و شعرش را هم خودم گفتم اما شعرش را حفظ نیستم! این قطعه را برای اولین‌بار است که به صورت زنده اجرا می‌کنیم و از عادل می‌خواهم که به من تقلب Cheat برساند!


پس از این توضیحات، قطعه «دیوونه» که همزمان نوروز 1395 منتشر کرده بود را با تنظیمی فول الکترونیک خواند.
7177_725

در ادامه کنسرت، شکوهی از اعضای ارکستر زهی دعوت کرد تا روی صحنه حاضر شوند و گفت: این گروه اعضای 9 نفره ارکستر زهی در چند جلسه و مدت زمان کوتاه برای کار آماده شده‌اند. 

سپس قطعه «هوس» توسط ارکستر زهی اجرا شد که کاری متفاوت را برای طرفدارانش اجرا کرد.


شکوهی در ادامه و پس از اجرای قطعه «ای دل نرو» از اجرای قطعه‌ای خبر داد که تا به حال شنیده نشده است و از «آرش آذر» نوازنده جوان ساز دودوک که در کنسرت شهریورماه گروه «دال» روی صحنه رفته بود دعوت کرد تا به گروه ملحق شود. 
این خواننده قطعه جدیدش با مطلع «هوا چقدر سرده/چه سخته تنهایی» را به همراه هنرمندی اعضای ارکستر زهی و سولوی ساز دودوک خواند. 


در این کنسرت، شهرام شکوهی را «عادل فلاح» نوازنده کیبورد و پیانو، «میلاد مجذوب» نوازنده گیتار الکتریک، «محمود اربانی» نوازنده ویلن، «احسان یزدانی» کیبورد 2، «مهدی پاشا» نوازنده پرکاشن، «نیما غفاری» درامز، «سام میرزایی و مازیار شهسواری» نوازندگان گیتار و «رامبد رأفت» نوازنده گیتار بیس به رهبری «امیرحسین کاشانیان» نوازنده گیتار همراهی می کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 238425 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟