فیلمسازان توجهی به هنر ندارند و فقط دنبال پول هستند

وی در مورد باند بازی در صدا سیما گفت: نمی توانم به صورت قطعی پاسخ این سوالتان را بدهم چون باید این اتفاقات را از نزدیک دید تا بتوانم دقیق و با اطمینان پاسختان را بدهم ولی با اتفاقاتی که به شخصه برای خودم رخ داده و از نزدیک آن ها را لمس کرده ام می توانم بگویم در تلویزیون و سینمای ما رابطه جای ظابطه را گرفته است. در واقع باید بگویم روابط در این محیط حرف اول را می زند. این روابط هم بیشتر به دلیل مسائل مالی است. برای مثال چند وقت پیش برای کار در سریالی با کارگردان آن صحبت کردیم و به توافق هم رسیدیم . قرار بود من را طی دو، سه روز دیگر خبر کنند تا برای بستن قرار داد بروم. اما بعد از گذشت دو هفته وقتی خودم پیگیری کردم، دیدم نقشی که قرار بود به من بدهند را به کس دیگری داده بودند. وقتی پرس و جو کردم متوجه شدم این شخص دستمزد کمتری از من را طلب کرده و آنان نیز با وی قرار داد بسته بودند. درواقع قرار داد وی نصف دستمزد من بود.

وی در ادامه افزود: اخیرا کسی توجهی به توانایی و هنری که دارید نمی کند و فقط به دنبال این هستند که با کمترین پول کسی را پیدا کنند که به ایفای نقش بپردازد.

راد درباره هدف اخیر فیلمسازان در سینما و تلویزیون گفت: همه به دنبال فروش گیشه ای فیلم خود هستند، این درست است که سینما Cinema تجارت است ولی باید کار خوبی انجام داد تا پول خوب هم در آورد. مثل آقای فرهادی در فیلم فروشنده که هم از بازیگران مطرح و کار بلد استفاده کرد و هم فروش بسیار عالی داشته است.

بازیگر سریال دزد و پلیس در ادامه درباره حواشی فیلم یادم تورا فراموش افزود: من نقش یک دکتر را در این فیلم داشتم که نقش بسیار کوتاهی بود. کلا دو روز سر فیلمبرداری این فیلم رفتم و باید بگویم این فیلم بر اساس یک واقعیت ساخته شده ولی کاملا در جریان موضوعات و حواشی این فیلم نیستم، درواقع از خبر هایی که می شنوم در جریان هستم و شنیده ام خانواده شهلا جاهد نارضایتی خود را از ساخت این فیلم اعلام کرده اند اما علاقه ای به پیگیری و شاخ و برگ دادن به این ماجرا را ندارم.

این بازیگر تلویزیون درباره کم کار بودن خود گفت: من در شبکه های سراسری درست است که کم کار شده ام اما خوب در شبکه های استانی کارهای زیادی را انجام داده ام و پیشنهاد های زیادی دارم. برای مثال برای شبکه استانی شیراز در فیلم بیداری در خواب را داشتم که با مهدی امینی خواه هم بازی بودیم یا برای شبکه زنجان فیلم پول درشت را بازی کرده ام.

خشایار راد در حال حاضر فیلم چهار اصفهانی در بغداد را روی پرده دارد و منتظر است در نوروز 96 فیلم تلویزیونی مهاجران از تلویزیون پخش شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 245491 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟