بهره برداری از ۱۰سالن جدید سینمایی

منوچهر محمدی، مدیر سینماهای مجتمع مگامال در خصوص زمان بهره‌برداری از این سینماها اظهار داشت: حدود دویست نفر طراح، معمار و مهندس در حال کار شبانه‌روزی و سه شیفته هستند و حجم کار بسیار سنگین است و دقت‌های تکنیکی و اجرایی را می‌طلبد و تمام تلاش ما این است که این مجموعه‌ی سالن‌ها برای نوروز ۹۶ آماده باشد.
وی در خصوص تعداد سالن‌های این مجموعه سینمایی گفت: مگامال، مجموعا ۱۰ سالن نمایش در تعداد و ظرفیت‌های مختلف دارد و مجموع تعداد صندلی‌های تمام ۱۰ سالن کوچک و بزرگ و متوسط ۱۳۵۰ عدد می‌شود و سالن‌های بزرگ قابلیت استفاده برای تئاتر و موسیقی را هم دارا هستند.
محمدی در خصوص سالن vip (ویژه) این مجموعه گفت: این مجموعه سالنی vip هم دارد که برای نمایش‌های خاص و مراسم ویژه در نظر گرفته شده است و این سینما به لحاظ تجهیزات یکی از مدرن‌ترین‌ها خواهد بود.

وی در خصوص تاثیر افتتاح سالن‌های جدید بر رونق سینما افزود: سینمای ایران از دهه هفتاد در تولید فیلم رشد دارد و هر سال این روند صعودی را بیش از پیش حفظ کرده است. اما باید در کنار افزایش تولیدات به تناسب تولید و سالن هم فکر شود و این مسئله مورد توجه قرار بگیرد.

محمدی ادامه داد: با افزایش سالن‌های نمایش، دو اتفاق مهم رخ می‌دهد، اول آن که بخشی از تنازعات بر سر اکران فیلم‌ها کاهش پیدا می‌کند و دوم آن که فیلم‌ها به حقوق واقعی خود چه در ارتباط گیری و چه در بهره‌وری مادی می‌رسند و هر چه تعداد سالن‌های نمایش بیشتر شود، امنیت سرمایه گذاران نیز بیشتر تامین خواهد شد.

وی افزود: افزایش سالن‌ها باعث می‌شود که فیلم‌ها حرفه‌ای‌تر ساخته شوند و عوامل حداکثر توان خود را جهت بهبود کیفیت اثر، به کار بگیرند و این امر، باعث افزایش سرمایه گذاری می شود. چون سرمایه گذار زمانی که احساس امنیت بیشتری داشته باشد، پول بیشتری هم خرج می‌کند، پس افزایش سالن‌های سینما باعث بهبود کیفیت و کمیت آثار سینمایی می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 247220 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟