واکنش شبنم مقدمی درباره بازی معتمد آریا در آباجان

شبنم مقدمی در جشنواره سی و پنجم با فیلم «آباجان» به کارگردانی هاتف علیمردانی حاضر شد. او برای بازی در این فیلم کاندیدای کسب سیمرغ نقش مکمل زن شد، اما ثریا قاسمی با بازی در فیلم «ویلایی ها» توانست سیمرغ این بخش را به دست آورد.

مقدمی درباه حضور در این فیلم گفت: «فیلمنامه «آباجان» را خواندم و برایم جذاب بود، زیرا اغلب فیلم های اجتماعی بسیار مورد علاقه من هستند، همچنین در جریان قبول همکاری در «آباجان» فیلم «کوچه بی نام» هاتف علیمردانی نیز بی تاثیر نبود.»

او در مورد همبازی شدن با فاطمه معتمدآریا در این فیلم گفت: «با خانم معتمد آریا تجربه همکاری در «زیر تیغ» را داشتم، شانس خوبی آوردم زیرا یکی از بهترین پارتنرهای سینمای ایران مقابلم بازی می کرد.»

او در مورد اینکه فیلم «آباجان» در جشنواره موفق به کسب جایزه نشد، گفت: «من و تمام گروه در فیلم « آباجان» تصمیم گرفتیم به نظر هیات داوران احترام بگذاریم و نتیجه را بپذیریم. این فیلم به زودی اکران می شود و مردم می توانند درباره آن نظر دهند.»

او ادامه داد: «در تئاتر یک قانونی وجود دارد و آن هم این است که اگر نقشی را پذیرفتید به نحو احسن آن را اجرا کنید و دوستش داشته باشید. سعی کردم نقشم در «آباجان» را زنده کنم و به خوبی آن را بازی کنم. البته کاندیدا شدن و جایزه گرفتن از جشنواره اهمیت زیادی دارد. اما هیچ وقت روی جایزه گرفتن و کاندید شدن برنامه ریزی نمی کنم. اغلب سعی دارم کارم را درست انجام دهم. اگر بازیگری یا فیلمی کیفیت خوبی داشته باشند قطعا کاندیدا می شوند.»

مقدمی درباره سایر کاندیدا نقش مکمل زن در جشنواره سی و پنجم گفت: «متاسفانه فیلم «ویلایی ها » را ندیدم. اما بازی مینا ساداتی در فیلم «تابستان داغ » را نگاه کردم. به هر حال خانم ثریا قاسمی یکی از بازیگران خوب سینما Cinema هستند و به احتمال زیاد در این فیلم بازی قابل قبولی داشتند. اصولا درباره هیچ حاشیه ای صحبت نمی کنم. حاشیه متن نیست که رشد کند. دامن زدن به حاشیه ها به نفع هیچ کسی نیست. اما بازی فاطمه معتمد آریا به زعم بسیاری از منتقدان و کارشناسان سینما درخشان بوده است.»

مقدمی درباره بازی در نقش های متفاوت و به خصوص کارهای طنز گفت: «سال قبل در فیلم «زاپاس» که حال و هوایی کمدی داشت حضور داشتم. آثار کمدی را خیلی دوست دارم. اما هر طنزی را نمی پذیریم. سعی می کنم در اثری حضور پیدا کنم که قابل تامل باشد. اکنون در حال بازی در فیلم «اکسیدان» هستم که کارگردانی آن را آقای حامد محمدی انجام می دهد. بازیگران دیگری مانند امیر جعفری، شقایق دهقان، جواد عزتی و لیندا کیانی در این فیلم نقش آفرینی می کنند.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: سینما سینما

کدخبر: 249810 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟