پدر خوانده سینما 45 ساله شد +عکس

این جشنواره که از ۱۹ تا ۳۰ آوریل برگزار می‌شود و ۲۹ آوریل برنامه اختتامیه خود را برگزار می‌کند قصد دارد تا ۲ فیلم «پدرخوانده ۱ و ۲» را پشت هم نمایش دهد و به مناسبت چهل و پنجمین سال ساخته شدن آن نشستی با حضور سازندگان و بازیگران آن برگزار کند.

جلسه پرسش و پاسخ این فیلم پس از نمایش دو قسمت آن، با حضور فرانسیس فورد کاپولا کارگردان و بازیگران آن شامل آل پاچینو، جیمز کان، رابرت دووال، دایان کیتون و تالیا شایر برگزار می‌شود. رابرت دنیرو از بنیانگذاران جشنواره ترایبکا و از بازیگران دیگر این فیلم نیز از حاضران در این نشست خواهد بود.

در بخش جشن نیز اکران اولیه فیلم «حلقه» ساخته جیمز پونسولت با بازی تام هنکس و اما واتسون انجام می‌شود. فیلم‌های دیگری نیز در این بخش به نمایش در می‌آیند که «داستان پسر بد» مستندی برای بیست ساله شدن «بد بوی انترنتیمنت» از جمله آنهاست.

«مایک و سگ دیوانه» نیز در همین بخش اولین نمایش جهانی خود را تجربه می‌کند.

همچنین برگزاری مراسمی برای سالگردهای دیگر هم در برنامه این دوره جای دارد از جمله به مناسبت بیست و پنجمین سال نمایش «علاءالدین»، پانزدهمین سال «بولینگ کلمباین» ساخته مایکل مور، و بیست و پنجمین سال ساخته شدن «سگدانی» به کارگردانی کوئنتین تارانتینو، این فیلم‌ها در ترایبکا روی پرده می‌رود و پس از آن جلسه پرسش و پاسخ با سازندگان و اعضای فیلم برگزار می‌شود.

پیش از این اعلام شده بود این فستیوال افتتاحیه خود را با نمایش مستند «کلایو دیویس: موسیقی متن زندگی‌های ما» در سالن رادیو سیتی شروع می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 250930 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟