بازگشت کارگردان مریخی به پرده نقره ای

ریدلی اسکات بعد از موفقیت‌های فیلم قبلی‌اش مریخی(The Martian) حسابی پرکار شده است و تقریباً هفته‌ای نیست که خبر ساخت پروژه‌ای به کارگردانی یا تهیه‌کنندگی او در آینده‌ای نزدیک یا دور منتشر نشود. تازه‌ترین پروژه‌ای که در خبرها آمده است، ساخت یک روایت تاریخی درباره‌ی واقعه‌ای مهم در زمان جنگ جهانی دوم است که گویا از علاقه‌های قدیمی این کارگردان بوده. چرا که اسکات از مدت‌ها قبل می‌خواسته فیلمی درباره‌ی «بزرگترین موفقیت بریتانیا»‌ در این جنگ بسازد.

با این که فاکس حقوق ساخت این فیلم را سال پیش خریداری کرده است، این پروژه در مراحل ابتدایی‌اش به سر می‌برد و برای همین هنوز فیلمنامه‌ی آن نوشته نشده است، اما تأیید شده است که متیو اورتون به عنوان نویسنده‌ی فیلمنامه در این پروژه حضور خواهد داشت. اورتون به تازگی فیلمنامه‌ی درام جنگی علمیات نهایی (Operation Finale) را نوشته است که اسکار آیزاک در آن بازی خواهد کرد. مت چارمن، نویسنده‌ی فیلم پل Bridge جاسوس‌ها(Bridge of Spies) مدیر اجرای تولید این فیلم خواهد بود.

 اسکات این روزها برنامه‌ی به شدت شلوغی دارد و ساخته شدن این فیلم بستگی به شرایط مختلفی خواهد داشت. تابستان امسال فیلم بیگانه: پیمان(Alien: Covenant) از او اکران خواهد شد که با توجه به جنس کار و نیازش به تبلیغات و فروش بالا، احتمال دارد وقت زیادی از او بگیرد. علاوه بر این، اسکات قرار است فیلم تمام پول‌های زمین(All the Money in the World) را هم بسازد که داستان یک آدم‌ربایی است به نویسندگی دیوید اسکارپا و احتمالاً بازی ناتالی پورتمن. اسکات همچنین برای ساخت کارتل هم اقدام کرده است، که اقتباسی است از کتاب پرفروش دان وینسلو. و تازه این همه‌اش نیست، اسکات سه دنباله‌ی دیگر هم برای بیگانه در نظر دارد که هنوز هیچ چیزی از داستان و بازیگرانش مشص نشده است. باید صبر کرد و دید این کارگردان نام‌آشنا و موفق انگلیسی کدام‌یک از این پروژه‌ها را برای فیلم بعدی‌اش انتخاب می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 255383 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟