کنسرت شهرداد روحانی در ساری

شهرداد روحانی درباره کنسرت تازه‌اش گفت: در این کنسرت آثاری که خودم ساخته‌ام را 14 اردیبهشت با همراهی آرش اسلامی که نوازنده سازهای کوبه‌ای است؛ در ساری اجرا خواهم کرد.

وی در ادامه افزود: من سال‌های طولانی است که چنین اجراهایی را در شهرستان‌‌ها برگزار می‌کنم و اصلا برنامه جدید و غافلگیرکننده‌ای برایم محسوب نمی شود. من در تمام شهرستان‌های کشورمان چنین اجراهایی را روی صحنه برده‌ام و تنها در ساری کنسرت برگزار نکرده بودم که خوشبختانه در این برنامه در خدمتشان خواهم بود.

این آهنگساز همچنین عنوان کرد: همواره گفته‌ام متاسفانه تمام فعالیت‌های هنری در پایتخت متمرکز شده و برای کسانی که در استان‌های دیگر و شهرستان‌ها زندگی می‌کنند بسیار سخت است برای دیدن این برنامه‌های فرهنگی به پایتخت بیایند. درنتیجه من تصمیم گرفتم خودم به شهرستان‌ها بروم و آثار خودم را برای عزیزانی که در شهرستانها هستند، اجرا کنم.

شهرداد روحانی در ادامه گفت: پیام‌های بسیار زیادی از شهرهای مختلف همواره دریافت می‌کنم که می گویند ای کاش می‌شد چنین برنامه‌هایی در شهرها هم اجرا می شد و من نیز در پاسخ به آنها تصمیم به اجرای گزیده‌ای از آثارم در قالب برنامه‌های رسیتال پیانو در شهرستان‌ها گرفته‌ام.

وی درباره تفاوت‌های اجرا در شهرهای دیگر گفت: در شهرستان‌ها امکانات بسیار محدودتری برای برگزاری کنسرت وجود دارد و کنسرت‌ها در سالن‌های جمع و جورتری برگزار می‌شود؛ به همین دلیل معمولا فاصله با مخاطبان بسیار کمتر است و همواره حس و حال بسیار قوی‌تری در حین اجرا به وجود می‌آید. همچنین از آنجا که چنین برنامه‌ها و کنسرت‌هایی در بسیاری از شهرستان‌ها وجود ندارد برای آنها بسیار تازگی دارد و استقبال از برنامه واقعا فوق‌العاده است. همچنین قدردانی که از این برنامه‌ها می‌شود در نوخ خود فوق‌العاده است و این ابراز احساسات برای خود من نیز بسیار جالب و عزیز بوده و هست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 258393 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟