همکاری سه غول بزرگ هالیوود با یکدیگر / تصاویر ترسناک‌ترین فیلم هالیوود منتشر شد+عکس

 سینمای هالیوود طی هفته گذشته با اخبار و حواشی متعددی همچون همکاری رابرت دنیرو و دی کاپریو، انتشار اولین تصاویر بازی تاج و تخت هفت، ساخت آنابل 2 روبرو بود.

11

نسخه تازه مردان ایکس تابستان کلید می‌خورد/جهش یافته تازه فارغ‌التحصیل می‌شود+عکس
 
فیلم سینمایی "مردان ایکس (تازه ترین جهش یافته)" به کارگردانی "جاش بوون" تابستان 2017 فیلمبرداری خود را آغاز خواهد کرد. 
  "جاش بوون" و "کریس کلارمونت" نگارش فیلمنامه این اثر که تازه ترین نسخه از مجموعه مردان ایکس محسوب می شود را از سال گذشته آغاز کرده اند.

12

گروگان‌گیری خانواده بازیگر آسیایی/همکاری جکی چان با نقش اول فیلم جیمز باند+عکس
فیلم سینمایی "بیگانه" به کارگردانی "مارتین کمپبل" 13 اکتبر سال 2017 اکران بین‌المللی خود را آغاز خواهد کرد. 
 نگارش فیلمنامه "بیگانه" را "دیوید مارکنی" و "استفان لیتر" از سال گذشته آغاز کردند و فیلمبرداری آن سپتامبر 2016 در نیویورک کلید خورد.

13

فیلم سینمایی "آنابل 2" ساخته "دیوید سندبرگ" از 11 آگوست 2017 در سینماهای امریکای شمالی روی پرده خواهد رفت. 

فیلمبرداری این اثر از پاییز سال گذشته میلادی آغاز شده و هم اکنون در مرحله پس از تولید قرار دارد. به تازگی اولین تصوایر از این فیلم از سوی سازندگان آنابل 2 منتشر شده است.

14

اولین تصاویر از فصل هفتم سریال پرطرفدار "بازی تاج و تخت" توسط سازندگان این اثر منتشر شد. 
فصل هفتم مجموعه تلویزیونی بازی تاج و تخت در 21 آوریل 2016  و تنها سه روز پس از آغاز نمایش فصل ششم توسط شبکهٔ اچ‌بی‌او سفارش داده‌شد. 

15

آخرین اخبار از سینمای هالیوود حاکی از آن است که سه چهره مطرح سینمای امریکا بار دیگر در پروژه ای به نام "قاتلان گل ماه" در کنار یکدیگر می ایستند.
مارتین اسکورسیزی کارگردان برنده اسکار اینبار در پروژه "کشتن گل ماه"با دو بازیگر برنده اسکار یعنی رابرت دنیرو و لئوناردو دیکاپریو همکاری می کند. این سه پیش از این در فیلم "مصاحبه سابقه همکاری داشته اند.

16فیلم سینمایی Movie "داستان یک شبح" به کارگردانی "دیوید لوری" 7 جولای سال  2017 اکران بین‌المللی خود را آغاز خواهد کرد. 
داستان فیلم  درباره مردی به نام "سی" ست که بعد از کشته شدن در تصادف، روحش به خانه اش باز می‌گردد و در شکل شبح شاهد همسرش (به نام "ام") می‌شود که سعی می‌کند به زندگی عادی اش برگردد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 259760 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟