دو هیولا مقابل یکدیگر قرار می گیرند

کمپانی لجندری اینترتینمنت که تجربه‌ی تولید فیلم‌‌هایی با فضای فانتزی و علمی-تخیلی مانند بین ستاره‌ای، پارک ژوراسیک، وارکرافت و ده‌ها عنوان دیگر را دارد، تصمیم گرفته دو هیولای نام‌آشنای سینما Cinema را در یک فیلم مقابل هم قرار دهد. گودزیلا علیه کینگ‌کنگ (Godzilla vs. Kong) عنوان فیلم جدید این کمپانی است که تا روز گذشته با وجود تایید طرح، کارگردانی را برای سکان‌داری این پروژه‌ی پرهزینه انتخاب نکرده بودند.

روز گذشته مدیران این کمپانی خبر قرارداد ادام وینگارد به عنوان کارگردان گودزیلا علیه کینگ‌کنگ را منتشر کردند اما این خبر اطلاعاتی از داستان فیلم در بر نداشت.

ادام وینگارد ۳۵ ساله شهرتش را با ساخت چند فیلم در ژانر وحشت بدست آورده و چند جایزه‌ی بین‌المللی در کارنامه دارد. وینگارد قرار است گودزیلا و کینگ کونگ را که ساخته و پرداخته‌ی تیم نویسندگان به سرپرستی تری روسیو هستند در نبردی مقابل هم قرار دهد. وینگارد در حال حاضر مشغول ساخت دفتر مرگ (Death Note) برای پخش از شبکه‌ی نت‌فلیکس است. این سریال اقتباسی از مجموعه داستان مصور ژاپنی به همین نام است.

تری روسیو نویسنده‌ی پرکار و باسابقه‌ی هالیوود است که در نوشتن فیلم‌نامه و طرح داستان انیمیشن به یک اندازه تبحر دارد. از انیمیشن‌های مسیر الدورادو و علاءالدین گرفته تا همکاری در فیلم‌نامه‌ی مجموعه‌ی دزدان دریایی کاراییب.

کمپانی لجندری اینترتینمنت کمتر از چهار ماه پیش فیلم کینگ‌کونگ: جزیره‌ی اسکلت (Kong: Skull Island) را روی پرده‌ی نقره‌ای برد و فروش کلی آن به رقمی در حدود دوبرابر هزینه‌ی ساخت رسید و در حال حاضر گودزیلا: پادشاه هیولاها (Godzilla: King of the Monsters) را در دست تولید دارد که قرار است برای اکران در ۲۲ مارچ ۲۰۱۹ آماده شود.

این کمپانی تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ را برای اکران این فیلم اعلام کرد و جز این اطلاعات دیگری از انتخاب بازیگر Actor یا مراحل تولید منتشر نکرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 269987 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟