گریم جدید جانی دپ لو رفت+ عکس

«جک گنجشکه»ی فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب» در این فیلم نقش یک استاد دانشگاه را بازی می‌کند و با بازیگران چون «دنی هیوستن» (زن شگفت‌انگیز)، «رزماری دویت» (لالالند)، «زویی دوش» (همه یک کم را می‌خواهند!!)، «دوون ترل» (بری) و «اودسا یانگ» (به دنبال گریس) همبازی شده است.
فیلمبرداری کمدی ـ درام «ریچارد خداحافظی می‌کند» که کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه آن را «وین رابرتز» برعهده دارد، در ونکوور کانادا آغاز شده است.
«ریچارد» (با بازی جانی دپ)، استاد دانشگاهی دنیادیده است که مبتلا به یک بیماری می‌شود و زندگی‌اش تحت تاثیر قرار می‌گیرد. او بعد از این اتفاق، تصمیم می‌گیرد شیوه زندگی‌اش را تغییر دهد و آزادنه به زندگی‌اش ادامه دهد.
«جانی دپ» بازیگر Actor و تهیه‌کننده آمریکایی است که تاکنون سه‌بار برای فیلم‌های «سوئینی تاد»، «در جست‌وجوی سرزمین رویایی» و «دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه» نامزد جایزه اسکار شده است.
او برای فیلم «سوئینی تاد» جایزه «گلدن گلوب» بهترین بازیگری را دریافت کرد. فیلم‌های او تاکنون بیش از سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار در آمریکا و بیش از هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار در جهان فروش داشته‌اند.
«ادوارد دست‌قیچی»، «اسلیپی هالو»، «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی»، مجموعه فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب»، «سوئینی تاد: آرایشگر شیطانی خیابان فلیت»، «آلیس در سرزمین عجایب»، «رنگو»، «سایه‌های سیاه»، «اد وود»، «دنی براسکو»، «ترس و نفرت در لاس‌وگاس»، «کوکائین»، «دونالد ترامپ: هنر Art معامله»، «هزارتو» و «دشمنان مردم» از جمله فیلم‌های این بازیگر ۵۴ ساله هالیوودی هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 286663 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟