گیتاریست گروه موسیقی معروف انجام شیمی درمانی را نپذیرفت

بیماری این موزیسین در ماه می سال جاری میلادی (اردیبهشت و خرداد ۹۶) تشخیص داده شد و عمل جراحی ۵ ساعته‌ای روی او صورت گرفت تا بخشی از ریه‌اش برداشته شود.
او هفته‌ی گذشته برای روزنامه‌ی Mail on Sunday توضیحات کاملی درباره‌ی این اتفاق داد و گفت بعد از تشخیص پزشک، برای خداحافظی با خانواده‌اش آماده بوده.
او گفت: «به مدت یک هفته همه‌چیز در حالت تعلیق قرار داشت و ممکن بود واقعا پایان کار باشد – زمان خداحافظی. آدم هیچ‌وقت نمی‌داند چه اتفاقی قرار است بیافتد»
وود همچنین درباره‌ی احساسش نسبت به اینکه چطور پیش از این، بیمار نشده گفت:
«یک سال پیش، بعد از اینکه سیگار را ترک کردم، این فکر همیشه پسِ ذهنم بود که چطور طی این پنجاه سال سیگار پشت سیگار کشیدن و البته همه‌ی عادت‌های مضر دیگری که دارم هیچ اتفاقی برایم نیفتاده؟»
«برای همین رفتم که پزشک قدیمی‌مان، ریچارد داوود مرا ببیند. ما [میک جگر، کیت ریچارد و چارلی واتز] همیشه قبل از شروع یک تور باید کاملا چکاپ شویم. دکتر از من پرسید که آیا می‌خواهم کمی دقیق‌تر قلب، ریه‌ها و خونم را آزمایش کند و من گفتم حتما این کار را بکند»
وود اعلام کرده که حالا حالش خوب است و از این به بعد به چکاپ‌های دوره‌ای می‌رود. او پیش از این که دوقلوهایش در سال ۲۰۱۶ به دنیا بیایند سیگار را ترک کرده و بعد از گذران هشت ماه در ترک، حالا کاملا پاک است و برای ترک اعتیاد الکل هم تحت درمان است. اما ظاهرا قصد انجام شیمی‌درمانی ندارد و در گفت‌وگو با این روزنامه گفته به شیمی‌درمانی فکر نمی‌کنم البته نه به این خاطر که فکر می‌کنم جواب نمی‌دهد، بیشتر به این خاطر که نمی‌خواهم موهایم بریزد. این موها هیچ‌جا نمی‌روند!
وود امیدوار است بتواند به زودی برای تور No Filter (تاریخ‌های اروپا) به گروه بپیوندد. تور گروه رولینگ استونز در اروپا از ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور ۹۶) در هامبورگ آغاز می‌شود و تا ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) در پاریس ادامه دارد. آنها به غیر از شهرهای نامبرده در مونیخ، اسپیلبرگِ اتریش، زوریخ، لوکا، بارسلونا، آمستردام، کپنهاگ، دوسلدورف، استکهلم و آرنهم اجرا خواهند داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 294620 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟