آخرین پست اینستاگرامی حمید صفت ، خواننده رپ متهم به قتل +عکس

حمید صفت خواننده رپ دهه هفتادی که با خواندن آهنگ هایی از مشکلات اجتماعی توانست در بین مردم جا باز کند این روزها درگیر مشکل بزرگی شده است.
با گشتی کوتاه در اینستاگرام Instagram رسمی این خواننده پاپ که از طرف این شبکه مورد تایید قرار گرفته است،و یک میلیون دنبال کننده دارد، میتوان به خط فکری او پی برد. او آخرین پست خود را به شهید مدافع حرم محسن حججی اختصاص داده بود.
حمید صفت
این خواننده سبک رپ که با اکران شدن فیلم ” چ ” به کارگردان ابراهیم حاتمی کیا و خواندن آهنگ ” چ ” که متناسب با این فیلم هم بود ارادت خود را به شهید چمران نشان داد. به طوری که در اینستاگرامش این پست را منتشر کرد:

حمید صفت
این خواننده بعد از آن چندین آهنگ دیگر هم خواند که در آخرین آهنگ با امیر عباس گلاب خواننده تیتراژ سریال ستایش ۱۱ همکاری کردند.
او همچنین از علاقه مندان مرحوم تختی بوده و ترانه ای هم با عنوان "غلام ننمم" به نام او ثبت شده است.
روز گذشته این خواننده پاپ در جریان بازجویی‌ها به قتل Murder همسر مادرش اعتراف کرده و مدعی شد که قصد داشته از مادرش در برابر آزار و اذیت ناپدری حمایت کند.
او در اظهاراتش گفت:برادرم از آمریکا با من تماس گرفت و عنوان کرد مقتول مادرمان را کتک زده است سریع خود را به خانه رسانده و با همسر مادرم درگیر شدم، او را کتک زدم و قصد کشتنش را نداشتم .
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی با اعلام این خبر گفت: متهم که خواننده رپ است، درحال حاضر در اختیار اداره دهم قرار دارد و تحقیقات از وی در مراحل مقدماتی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اولین گفت وگو رکنا با حمید صفت پس از دستگیری + اولین عکس او در لباس زرد زندانی ببینید

کدخبر: 296705 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟