عطر لیلا حاتمی در فرانسه رونمایی شد + عکس

لیلا حاتمی بازیگر Actor توانمند سینمای ایران و شناخته شده در جهان می باشد که در بسیاری از مراسم ها و جشنواره های مهم بین المللی به عنوان داور حضور داشته است.لیلا حاتمی دختر حاتمی کارگردان بزرگ ایران است که علاوه بر مهارتی که در بازیگری دارد افتخارات بسیار زیاد دیگری را نیز برای کشور ایران کسب نموده است.چندی پیش لیلا خاتمی به عنوان یکی از زیباترین زنان خاورمیانه انتخاب شد و در این لیست در رتبه چهارم قرار گرفت. هنوز راهی برای خرید عطر لیلا حاتمی به صورت رسمی اعلام نشده است.

لیلا حاتمی چهره شناخته شده ای در سینما Cinema و بازیگری،نه تنها در ایران بلکه در کل جهان را داراست،اکنون به طور دیگری نام او بر سر زبان ها افتاده است.حالا نام او به عنوان برند ادکلنی در فرانسه رونمایی شده است .ادکلن لیلا حاتمی که هم رایحه زنانه و هم رایحه مردانه دارد بی شک بیش از پیش نام او وا ماندگار خواهد نمود.

عطر لیلا حاتمی

عطر لیلا حاتمی

عطر زنانه لیلا حاتمی

با نام تهران، رایحه‌ای گلی و شرقی دارد. نت ابتدایی این عطر را رایحه‌های گریپ فروت، ترنج، هلو و فلفل تشکیل می‌دهد. نت میانی عطر را گل یاسمن، بنفشه، شکلات تشکیل داده است و رایحه پایانی پاچولی(نعناع هندی)، وانیل، خزه، کارامل هستند.

عطر مردانه لیلا حاتمی

با نام تهران، رایحه‌ای چوبی و تند دارد. نت ابتدایی این عطر برگاموت، فلفل سیاه و هل نارنجی تشکیل می‌دهد. رایحه میانی عطر را انگور سیاه، سیب سبز و پاچولی (نعناع هندی) تشکیل داده است و رایحه پایانی خزه، وتیور و کهربا هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 308256 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟