داستان ماجرای کارخانه ارج به تلویزیون کشید

تنها در تهران روایتگر داستان جوانی است که تمام توانش را برای احیای مجدد کارخانه‌ای به کار می‌گیرد و علی رغم تمام نامهربانی ها و مناسبات، انگیزه اش را برای ادامه کار حفظ می‌کند.

بازیگران این اپیزود عبارتند از: امین زندگانی ، فریبا نادری ، کوروش سلیمانی ، طوفان مهردادیان ، محمد یگانه ، منوچهر علیپور و با معرفی صبا گرگین پور و سامان صفاری.

لوکیشن‌های تنها در تهران که در 40 جلسه تصویربرداری خواهد شد در شهرهای تهران، بروجرد و قم قرار دارند از جمله کارخانه تعطیل شده ارج، بازار Store فرش فروشان تهران، کارخانه فرشی در قم و ...

بنا براین گزارش، گروه سازندگان روزهای بهتر در صدد هستند تا به بهانه فیلمبرداری سکانس‌های این اثر در کارخانه ارج با همکاری مسئولان و متولیان امر شرایطی را فراهم کنند که این کارخانه مجددا" راه‌اندازی شود.

فهرست عومل سازنده این اپیزود عبارتند از: نویسنده: امین حسینیون، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: فرزین فتحی، مدیر تصویربرداری: احمد گودرزی، مدیر تولید: حسین پورکیانی، طراح صحنه و لباس: شهرام قدیری، طراح گریم: داریوش صالحیان، صدابردار: مسیح سراج، مدیر تدارکات: علی رضایی، منشی صحنه: آرزو نیکپور، مشاور رسانه‌ای: سهیلا قوسی، عکاس: امیر فائض.

روزهای بهتر به تهیه‌کنندگی احمد زالی در گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما تهیه می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 309382 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟