حمله وحشیانه به ریحانا + عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا،کریس براون برای اولین بار به پیوند دوباره خود و ریحانا اشاره کرد و فاجعه ای که در سال2009 رخ داد و باعث جدایی آنها شد را تاسف انگیزترین اتفاق زندگیش خواند.

در سال 2009 ، در آستانه برگزاری مراسم گرمی ، کریس براون در ماشین خود به نامزد سوپر استار خود حمله کرد و او را کتک زد و در نتیجه روابط عاشقانه آنها به خشونت و دعوا تبدیل شد!

اما ماه گذشته ریحانا تایید کرد که قصد دارد به کریس براون یک شانس دیگر بدهد و حالا کریس درباره این آشتی بحث برانگیز و جنجالی صحبت کرده است.

او روز یکشنبه در جشنی که بعد از مراسم اسکار توسط التون جان برگزار شد ، به خبرنگاران گفت:« گاهی اوقات انسان با کسانی که دوستشان دارد ، دعوا می کند ، حرفهای بدی گفته می شود و همه چیز به هم می پیچد. آن شب تاسف انگیزترین کار زندگیم را انجام دادم و بزرگترین اشتباه زندگیم را مرتکب شدم. اما هنوز هم مرا دوست دارد واقعا چه می توانم بگویم؟ بله من بخشیده شده ام اما برای اینکه او مرا ببخشد خیلی تلاش کرده ام»

اما ظاهرا این حادثه Incident هیچ وقت فراموش نمی شود و در مراسم اسکار نیز ، مک فارلین ، مجری مراسم اسکار با مقایسه فیلم خشونت آمیز "دی جی جانگو" با ماجرای جنجالی کریس و ریحانا ، این فاجعه را دوباره به همه یاد آوری کرد.

اما کریس تاکید کرد که به این مسائل عادت دارد و گفت:« مردم همیشه به خاطر این جریان به من حمله می کنند و مرا سرزنش می کنند. این انتقادها و سرزنش ها هر روز و همیشه با من است و همچنان ادامه دارد . اما هیچ کس مرا نمی شناسد ، هیچ کس ما را نمی شناسد . دیگر این سرزنشها مرا اذیت نمی کند. آنها می توانند هر طور که می خواهند قضاوت Judgment کنند اما واقعیت این است که آنها هیچ چیزی در مورد ما نمی دانند. من از آن شب به بعد چیزهای زیادی یاد گرفته ام و خیلی بزرگتر و عاقلتر شده ام. در آن زمان من خیلی جوان بودم و خیلی چیزها را نمی فهمیدم . حمایت کسانی که مرا می شناختند و طرفداران بی نظیرم باعث شد که من این بحران را پشت سر بگذارم»

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

نام و دلیل ممنوع الورود بودن 13 بازیگر زن ومرد + عکس

این زن 8 ماهه باردار بچه قورباغه زایمان کرد+عکس

ماجرای ربودن و آزار دادن 41 دختر جوان در ایرانشهر چه بود؟! / تایید فاجعه بزرگ

جوان شیطان صفت را شناسایی کنید + عکس

انتشار عکس های ناجور دختر جوان هنگام تعویض لباس در میهمانی

راز شناسنامه سیاه ساعتی قبل از صیغه شدن دختر 14 ساله مشهدی!

داماد احمق هم عروس خانم را از دست داد و هم زندانی شد!

دستگیری دختر هزار چهره در مشهد

لحظه حمله موجود سیاه عجیب الخلقه به یک سگ! + فیلم

قتل دختر 4 ساله توسط مادر خوش گذران!

مرد بی رحم بچه 5 ساله را به خاطر یک لنگه کفش زنده زنده به آتش کشید +عکس

لحظه وحشتناک بیرون کشیدن جسد زن از شکم مار پیتون! +فیلم

نقشه دزد هنگام پخش بازی تیم ملی ایران و مراکش / یک مرد از سوی پسرش کتک خورد!

پیدا شدن نوزاد 2 ماهه در نیمه شب قبرستان! / مادر بی رحم دستگیر شد + تصویر

محاکمه دختر خاله به خاطر بلای هولناکی که سر پسرخاله تهرانی اش آورد

 

کدخبر: 389540 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟